مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: تولید و بهره گیری از تحقیقات کاربردی و روزآمد به عنوان راه حل رفع مشکلات جوانان و ورزش، اولویت اداره کل ورزش و جوانان گلستان است.
کد خبر: ۳۹۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 12 March 2017
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: تولید و بهره گیری از تحقیقات کاربردی و روزآمد به عنوان راه حل رفع مشکلات جوانان و ورزش، اولویت اداره کل ورزش و جوانان گلستان است. 

بهمن طیبی در جلسه هم اندیشی شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان با حضور معاون وزیر ورزش اظهار کرد: تشویق دانشگاهیان به انجام پژوهش در زمینه ورزش و جوانان و حمایت از پایان نامه هایی دانشجویی ، از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان گلستان است.

وی بیان کرد: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری در بخش پژوهش و تحقیق، تلاش می کنیم با اولویت بندی موضوعات به نیازهای خود پاسخ گفته و از همه ظرفیت ها برای رفع پاسخ ها و مشکلات جوانان و ورزشکاران استفاده کنیم .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: فعالیت دانشگاه های متعدد در گلستان ، ظرفیت بسیار مناسبی برای تولید پژوهش های کاربردی است که تلاش می کنیم از این پتانسیل ها برای پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی ورزش و جوانان استفاده کنیم.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان هم در این مراسم گفت : نسبت پژوهشگران ایران در مقایسه با استانداردهای جهانی کمتر است اما تلاش می کنیم از همین تعداد اندک پژوهشگران برای افزایش سهم پژوهش ها در بخش های مرتبط با جوانان و ورزش استفاده کنیم .

محمدرضا فضلی اظهار کرد: سال گذشته 145 پژوهش در بخش های ورزش و جوانان در سامانه وزارت علوم ثبت شد که امیدواریم بخشی از این پژوهش ها را با فراهم کردن شرایط مناسب به مرحله اجرا درآوریم .

وی بیان کرد: شورای پژوهش در 31 اداره کل استان های کشور راه اندازی شده و در این شورا بیش از 130 عضو هیات علمی و اساتید دانشگاه ها مشغول انجام پژوهش و تحقیق با موضوعات مرتبط با جوانان و ورزش هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار