مدیر امور آب وفاضلاب شهر رامیان:
مدیرامور آب وفاضلاب شهر رامیان گفت: با تلاش مجموعه همکاران ستادی شرکت و منطقه رامیان 20 لیتر بر ثانیه به منابع تامین این شهر افزوده شد.
کد خبر: ۳۹۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 12 March 2017
مدیرامور آب وفاضلاب شهر رامیان گفت: با تلاش مجموعه همکاران ستادی شرکت و منطقه رامیان 20 لیتر بر ثانیه به منابع تامین این شهر افزوده شد.

رضا واحدی افزود: با اجرای خط انتقال چشمه نیلبرگ به طول 900 متر با قطر لوله 315پلی اتیلن در جهت انتقال آب به مخزن 500 متر مکعبی جنگل مشکل تامین آب این منطقه مرتفع گردیده است.

وی افزود: در همین راستا توسعه 280 متر شبکه در پنج مسیر جداگانه بصورت امانی و با مشارکت مردمی اجرا و حوضچه بتنی در ابتدای خط انتقال چشمه نیلبرگ رامیان در جهت جمع آوری آبهای سطحی چشمه،نصب کنتور مغناطیسی با سایز 200 میلیمتر مخزن جنگل رامیان انجام شده است.

مدیر امور آب وفاضلاب شهر رامیان اظهار داشت: با اجرای خط انتقال چشمه نیلبرگ شهروندان شهر رامیان از آب قابل شرب ، سالم و باکیفیت بهره مند گردیده و این امر موجب  تحقق یکی از آرزو های دیرینه مردم آن منطقه و ارتقاء رضایتمندی عمومی آنها شده است .

رضا واحدی در ادامه از مساعدتها و حمایت های مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت  و پیگیری های مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در اجرایی شدن طرح خط انتقال چشمه نیلبرگ  قدردانی نمود.

وی تصریح کرد : برای توسعه خدمات در حوزه آب و فاضلاب منطقه رامیان در شهرهای خان ببین؛ دلند و رامیان تلاش های بسیاری انجام شده است که رضایت شهروندان این مناطق را در پی داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار