رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان:
محمدرضا فضلی ریاست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش در سال 96 به میزبانی گلستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 13 March 2017
محمدرضا فضلی ریاست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش در سال 96 به میزبانی گلستان خبر داد.

ششمین نشست علمی دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان کشور با حضور طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، فضلی و معاونین ایشان و دبیران شورای پژوهش و فناوری ورزش و جوانان منطقه یک کشورپیش از ظهر امروز به میزبانی گلستان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این نشست گفت : تولید و بهره گیری از تحقیقات کاربردی و روزآمد به عنوان راه حل رفع مشکلات جوانان و ورزش ، اولویت اداره کل ورزش و جوانان گلستان است .

بهمن طیبی اظهار کرد : تشویق دانشگاهیان به انجام پژوهش در زمینه ورزش و جوانان و حمایت از پایان نامه هایی دانشجویی ، از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان گلستان است.

وی بیان کرد : با وجود محدودیت های مالی و اعتباری در بخش پژوهش و تحقیق ، تلاش می کنیم با اولویت بندی موضوعات به نیازهای خود پاسخ گفته و از همه ظرفیت ها برای رفع پاسخ ها و مشکلات جوانان و ورزشکاران استفاده کنیم .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : فعالیت دانشگاه های متعدد در گلستان ، ظرفیت بسیار مناسبی برای تولید پژوهش های کاربردی است که تلاش می کنیم از این پتانسیل ها برای پاسخگویی به نیازهای تحقیقاتی ورزش و جوانان استفاده کنیم .

محمدرضا فضلی، ریاست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، نیز در این نشست با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: برگزاری همایش ملی «یافته‌های پژوهشی استان‌ها» از جمله برنامه‌های مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی در آینده نزدیک است.

وی افزود: برگزاری کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش ، برگزاری کنگره علمی خانواده و جوانان ایرانی و هم اندیشی های علمی منطقه ای و غیره از دیگر برنامه‌های مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش است.

وی گفت: با توجه به پژوهش های جمع آوری شده و وجود مشکلات در استان ها و نبودن جایگاه مناسب برای مطالعات پژوهش ها در ادارات کل در سال گذشته ، تلاش هایی در جهت ایجاد ساختار مناسب برای مطالعات وپژوهش ادارات کل انجام شده است.

ریاست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان نقش شورای پژوهش وفناوری استان ها برای انتخاب بهترین پژوهش های استانی را مهم ارزیابی کرد و افزود: در توفیق پژوهشگران استانی حاضر در همایش سراسری ارائه یافته های پژوهشی کشور که قرار است درسال آینده برگزارشود بسیار پر رنگ وکارساز خواهد بود.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان هم در این مراسم ضمن تقدیر از بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رحمان نیا دبیر شورای پژوهش گلستان گفت: در سال 96 کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش به میزبانی گلستان برگزار می شود.

در نشست علمی دبیران شوراهای پژوهش و فناوری ادارات کل استان‌هامنطقه یک کشور ضمن گزارش عملکرد پژوهشی دبیران ادارات کل استان‌ها، دو طرح پژوهشی در زمینه ورزش و جوانان توسط دکتر سرگزی و اردشیر اونق از گلستان ارائه شد.

شایان ذکر است در حاشیه این نشست به طور همزمان دو کارگاه علمی تخصصی در حوزه پژوهش از سوی مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، که براین اساس اولین کارگاه آموزشی با عنوان « استعدادیابی ورزشی» با ارائه دکترشهرام فرج زاده مدرس بین المللی و معاون مرکزمطالعات و پژوهش ها ی راهبردی وزارت ورزش و جوانان با حضور بیش از 150نفر از جامعه ورزش گلستان در هتل بوتانیک گرگان اجرا شد.

دومین کارگاه علمی تخصصی با عنوان ( آشنایی با آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان) توسط دکترحسن کلاشلو معاون مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با بیش 200نفر از جوانان ،سمن ها و تشکلهای مردم نهاد همزمان با کارگاه آموزشی استعدادیابی ورزشی برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار