استاندار گلستان در ادامه برنامه های حضور در بخش وشمگیر شهرستان آق قلا از شرکت سهامی مزرعه نمونه بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۳۹۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 15 March 2017
 استاندار گلستان در ادامه برنامه های حضور در بخش وشمگیر شهرستان آق قلا از شرکت سهامی مزرعه نمونه بازدید بعمل آوردند.

"دکتر حسن صادقلو" استاندار در معیت "امانگلدی ضمیر" فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان از شرکت سهامی مزرعه نمونه بخش وشمگیر شهرستان آق قلا بازدید نمودند.

"استاندار گلستان " در این بازدید خطاب به مدیرعامل این شرکت بر ایجاد مجتمع گلخانه ای با توجه به وسعت 6 هزار هکتاری اراضی مزرعه نمونه تاکید نمودند و اظهار داشت: نگاه ویژه دولت "تدبیر و امید" ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان است و این شرکت با اشتغال در بخشهای مختلف کشاورزی و صنعت دام و طیور و راه اندازی قسمتهای مختلف تولیدی کمک بسیار فراوانی در ایجاد اشتغال در بخش محروم وشمگیر نموده است.

 "دکتر حسن صادقلو" طرح های توسعه ای در دست اقدام این شرکت در بخش های مختلف تولیدی را قابل تقدیر دانست و افزود: اینجانب به عنوان نماینده عالی دولت و همه مدیران اجرایی برای تقویت بخش تولید تمام توان و امکانات خود را بسیج نموده ایم. امروز همه مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال پای کار هستند و امیدواریم با همدلی و هم افزائی همه مسئولین بتوانیم شاهد اشتغال پایدار با حمایت از تولیدکنندگان که یکی از دغدغه های مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد در استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار