استاندار در دیدار صمیمی با مردم بخش وشمگیر:
"دکتر صادقلو" با بیان اینکه "استان گلستان رنگین کمان اقوام است"گفت: علیرغم تکثر اقوام،شاهد وحدت و همدلی مثال زدنی در استان هستیم.
کد خبر: ۳۹۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 15 March 2017
 "دکتر صادقلو" با بیان اینکه "استان گلستان رنگین کمان اقوام است"گفت: علیرغم تکثر اقوام،شاهد وحدت و همدلی مثال زدنی در استان هستیم.

استاندار گلستان در دیدار صمیمی با مردم بخش وشمگیر و جلسه شورای اداری در مصلی المهدی شهر انبارالوم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت هفته مقام مادر و زن،گریزی به دیدار اعضای ستاد اجلاسیه 4 هزار شهید استان با مقام معظم رهبری داشته و با بیان فرمایشات معظم له مبنی بر اینکه "استان گلستان می تواند مدل وحدت در سطح کشور و دنیا باشد" افزود: با حضور علماء،روحانیون و بزرگان که نخبه های جامعه هستند و نصب العین قرار دادن راهنمایی ها و ارشادات این عزیزان، شاهد وحدت مثال زدنی در این استان هستیم.

 ایشان با بیان اینکه "جوهره در حکومت اسلامی دقیقا خدمت است" خدمت بی منت را یک توفیق الهی برای مسئولین و خدمتگزاران دانست و اسلام مهندسی را عمل صالح، صدق نیت و رضایت مندی باریتعالی بیان داشتند.

 استاندار گلستان ضمن اشاره به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی در رفع محرومیت زدایی طی 38 سال گذشته، اجرای بیش از 550 پروژه عمرانی،تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 2210 میلیارد ریال در شهرستان آق قلا را کارنامه درخشان دولتمردان "تدبیر و امید" در طی 4 سال گذشته در این شهرستان بیان نمودند.

 مقام عالی دولت در استان گلستان اشاره ای به رویداد ملی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته، " قول دادن و وعده کاندیداها را کلک و دغل انتخاباتی" عنوان داشت و از نامزدهای انتخابات شوراها خواست نسبت به تشریح برنامه های خود اقدام نمایند.

 رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه "دشمنان در زمان مناسبت های ملی و ایام الله هایی همچون 22 بهمن و انتخابات،حضور مردم را رصد میکنند و بر اساس آن رفتار خواهند کرد" مشارکت بالای 80 درصدی مردم استان در انتخابات گذشته را برگ زرین بالاترین مشارکت و حضور حداکثری در سطح کشور و مباهات متذکر شدند و اظهار امیدواری نمود با همدلی همه آحاد مردم استان و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم باری دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم.

 وی شورای اداری را اجتماع مدیران در اندامی واحد و جایگاه صله رحم ، مشورت با بزرگان و عاقلان و تبادل تجربه های موفق و حل مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان بیان داشت.

 "دکتر صادقلو" در خاتمه سخنان از مدیران دستگاههای اجرایی خواست نسبت به تدوین نقشه راه،محور توسعه و تسهیل اشتغال و مدیریت اقتضایی در مسائل سد وشمگیر اهتمام داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار