استاندار گلستان؛
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت سایت پرورش میگوی شهرستان گمیشان اظهار کرد: فعال شدن بخش گردشگری سایت پرورش میگو یکی از اولویت های گمیشان است و باید با ایجاد زیرساخت های لازم این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد.
کد خبر: ۳۹۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 15 March 2017
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت سایت پرورش میگوی شهرستان گمیشان اظهار کرد: فعال شدن بخش گردشگری سایت پرورش میگو یکی از اولویت های گمیشان است و باید با ایجاد زیرساخت های لازم این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد.

دکتر حسن صادقلو در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان، تصریح کرد: در طول دولت تدبیر و امید 121.17 میلیارد تومان در قالب طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در این شهرستان و در راستای خدمت رسانی صرف شده است.

وی با اشاره به محرومیت این شهرستان یادآور شد: یقیناً جایگاه رفیع مردم این شهرستان خدمت رسانی بیش از پیش را می طلبد و مدیران باید این مسئله را مورد توجه جدی خود قرار دهند.

وی افزود: در طول دولت یازدهم حضور وزیران و معاونان ریاست محترم جمهوری در این شهرستان نشان از توجه جدی دولت به مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی دارد و امیدواریم با نگاه مثبت دولت روند توسعه شهرستان تسریع شود.

استاندار گلستان در این جلسه با تاکید بر برنامه محور بودن خاطر نشان کرد: برنامه جامع توسعه ای برای هر شهرستان رسیدن به اهداف را تسریع می بخشد.

استاندار گلستان ادامه داد: نگاه دولت به همه مناطق توسعه محوری بوده و این امر در توسعه سایت میگوی گمیشان به خوبی اعمال شده است.

صادقلو با تاکید بر این موضوع که ما خدمتگزار مردم هستیم اذعان داشت: شورای اداری محلی برای تبادل نظر، بحث اخلاق اداری، بررسی تجربیات و رفع موانع و مشکلات است.

راه اندازی بندر سبز تجاری، احداث بیمارستان، چهاربانده شدن محور گمیش تپه به بندرترکمن، احداث سالن ورزشی سکودار در سیمین شهر، توجه ویژه به راه اندازی سواحل و احداث جاده ساحلی و همچنین کارخانه تولید آرد جو در شهرستان گمیشان از مهمترین موارد و مباحثی که در آخرین جلسه شورای اداری گمیشان استاندار گلستان به آن اشاره و تاکید کرد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان نیز در این جلسه با تقدیر از حضور استاندار، معاونین استانداری و مدیران کل استانی ضمن معرفی شهرستان اظهار داشت: با برنامه هایی که تاکنون در سطح شهرستان عملیاتی شده و همچنین به عنوان برنامه های اولویت دار و مهم در نظر گرفته شده است گمیشان افق توسعه ای روشنی را در پیش دارد.

وی افزود: ساحل آرام و ماسه ای، پدیده های طبیعی و تاریخی، ظرفیت های کشاورزی، شیلاتی و دامداری از مهمترین ظرفیت های گمیشان می باشد که توسعه را برای شهرستان به دنبال خواهد داشت.
فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود میگو گمیشان را برند استان برشمرد و گفت: میگو گمیشان نمونه بارزی از اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان و استان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به 5 مقوله توسعه ای گمیشان اظهار داشت: چهار بانده کردن محور گمیش تپه به بندرترکمن، احداث بیمارستان، ایجاد بندر سبز تجاری، تکمیل ناحیه تخصصی شیلات، زهکشی اراضی کشاورزی و بهسازی و دیواره سازی کانال های داخل شهر از مهمترین موارد توسعه ای در شهرستان می باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر اتمام پروژه های نیمه تمام سطح شهرستان تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، امام جمعه شهرستان، امام جمعه سیمین شهر، امام جمعه خواجه نفس، مدیران کل استان و شهرستان حضور داشتند و به ارائه موارد و مباحث مرتبط با حوزه شهرستان گمیشان پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار