مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان خبر داد:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی استان گلستان با تشکیل ستاد نوروزی، برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۹۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 15 March 2017
 مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان گلستان با تشکیل ستاد نوروزی، برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

دکتر احمد نصرتی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات سازمان تامین‌اجتماعی استان در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان به ویژه بیمه‌شدگان، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان ، طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی تامین‌ اجتماعی با تشکیل ستاد نوروزی مدیریت درمان، به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: براساس این طرح، فعالیت تمام وقت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی باید کماکان ادامه یابد و متناسب با تعداد مسافران نوروزی استان‌، مراکز درمانی فوق طبق روال سال‌های گذشته در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان احتمالی باشند.

دکتر نصرتی با تاکید بر اینکه آماده باش مراکز درمانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان و مسافران هرشهر اطلاع‌رسانی شده است ، اظهار داشت: از طریق نصب بنر در سطح شهر و ورودی‌های هر شهر، تلاش شده است که بیمه‌شدگان و مسافران از ارائه خدمات درمانی و نشانی این مراکز مطلع شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان تصریح کرد: همچنین لازم است روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در طول مدت اجرای طرح آماده‌باش نوروزی، به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت کرده و درخصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام کنند بدیهی است، خروج مسئولین مذکور از حوزه خدمتی در ایام عید، مستلزم هماهنگی قبلی، تعیین و معرفی جانشین و کسب مجوز از این مدیریت است.

دکتر نصرتی با تاکید بر گرفتن مرخصی کارکنان و کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاه‌ علوم‌پزشکی، افزود: این اقدام باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ضمن فراهم بودن امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی، از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.
 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار