در مراسم تجلیل از برترین های اخلاق ورزش کشور در سال 95؛
در مراسم تجلیل از برترین های اخلاق ورزش کشور در سال 95 از بهمن طیبی بعنوان اخلاق مدارترین مدیرکل ورزش و جوانان کشور تقدیر شد.
کد خبر: ۳۹۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 15 March 2017
در مراسم تجلیل از برترین های اخلاق ورزش کشور در سال 95 از بهمن طیبی بعنوان اخلاق مدارترین مدیرکل ورزش و جوانان کشور تقدیر شد.

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزاتخانه و ورزش کاران، از برترین های اخلاق ورزش کشور در سال 95 تجلیل شد‎.‎

در این مراسم بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان بعنوان اخلاق مدارترین مدیر کل کشور ،کمیل قاسمی کشتی گیر آزادکار کشور به عنوان مرد اخلاق و سارا خادم الشریعه هم بانوی اخلاق در سال 95 انتخاب شدند.

همچنین از مجتبی عابدینی شمشیرباز کشورمان و کیمیا علیزاده و الهه منصوریان تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این برنامه از ورزش کاران پارالمپیکی تقدیر به عمل آمد که ساره جوانمردی تیرانداز پارالمپیکی ایران، بانوی اخلاق و داود علیپور بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران هم مرد اخلاق سال 95 انتخاب شدند.

همچنین از زهرا نعمتی و سیامند رحمان قهرمانان پارالمپیکی کشور تقدیر شد.

در ادامه این برنامه فدراسیون والیبال به عنوان فدراسیون اخلاق سال 95 انتخاب شد که محمد رضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال این جایزه را دریافت کرد.

تیم ملی فوتسال ایران اخلاق مدارترین تیم در سال 95 معرفی شد که جایزه این بخش به ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار