دبیر هیات فوتبال گلستان گفت:
دبیر هیات فوتبال گلستان گفت: اردوی تیم ملی فوتبال مردان و زنان بزرگسال ایران با حضور 3 فوتبالیست گلستانی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۹۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 18 March 2017
دبیر هیات فوتبال گلستان گفت: اردوی تیم ملی فوتبال مردان و زنان بزرگسال ایران با حضور 3 فوتبالیست گلستانی در حال برگزاری است.

مرتضی شکی اظهار کرد: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از 19 بازیکن برای حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرد که نام 2 گلستانی در فهرست دعوت شدگان به چشم می خورد.

وی بیان کرد: در این اردو که از صبح امروز در کمپ تیم های ملی در تهران آغاز شد، سردار آزمون مهاجم تیم روستوف روسیه و عزت الله پورقاز مدافع تیم سایپای کرج دو ورزشکار گلستانی حضور دارند.

دبیر هیات فوتبال گلستان افزود: این اردو تا 28 اسفندماه ادامه دارد و ملی پوشان برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی برای بازی با تیم های قطر و چین در مقدماتی جام جهانی تمرین می کنند.

شکی ادامه داد: همچنین دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال زنان از دیروز چهارشنبه زیر نظر مریم آزمون سرمربی گلستانی تیم ملی در بندرعباس آغاز شد.

وی گفت: در این اردو وحیده ایثاری ملی پوش باسابقه گلستانی و عضو تیم لیگ برتری میهن نجف آباد اصفهان، حضور دارد.

دبیر هیات فوتبال گلستان ادامه داد: این اردو تا 28 اسفندماه ادامه دارد و ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی فوتبال بانوان جام ملت های آسیا آماده می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار