سیدجواد حسینی ورزشکار گلستانی به اردوی تیم ملی سه‌گانه دعوت شد و این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 آماده می‌کند.
کد خبر: ۳۹۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 18 March 2017
سیدجواد حسینی ورزشکار گلستانی به اردوی تیم ملی سه‌گانه دعوت شد و این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 آماده می‌کند.

با اعلام دبیر فدراسیون ورزشی سه‌گانه کشورمان، سید جواد حسینی ورزشکار جوان و با انگیزه استان گلستان به اردوی تیم ملی سه‌گانه کشورمان دعوت شد.

این ورزشکار جوان متولد 1380 اهل گرگان است که امسال در مسابقات نوجوانان کشور موفق شد در بخش تیمی از تیم جهان پیشرو دامون گلستان در کنار امیرعلی بابایی‌پناه به مقام سومی دست پیدا کند.

سید جواد حسینی برای نخستین‌بار است به اردوی تیم ملی سه‌گانه دعوت می‌شود و این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 آماده می‌کند.

سیدجواد حسینی به همراه 9 ورزشکار دیگر از استان‌های مختلف کشورمان باید سوم فروردین ماه سال آینده خود را در استان لرستان شهرستان بروجرد به سرمربی تیم ملی سه‌گانه کشورمان یعنی آقای احسان امینیان معرفی کند.

سید جواد حسینی برادر سیدمحمد حسینی از دیگر قهرمانان این رشته ورزشی از استان گلستان است که سابقه کسب مقام‌ سومی در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد و به طور قطع پشتیبانی‌ها و راهنمایی‌های سیدمحمد حسینی باعث شده تا برادرش سیدجواد بتواند در این عرصه وارد صحنه رقابت شده و خود را تا رسیدن به اردوی تیم ملی بالا بکشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار