جانشین پلیس‌راه همدان گفت: ۱۲۰ تیم پلیس‌راه از آغاز طرح نوروزی اقدام به برقراری ایمنی عبور و مرور در جاده‌های برون‌شهری این استان می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 30 March 2017
جانشین پلیس راه استان همدان گفت: افزایش ترددها با نزدیک شدن به موج دوم مسافرت های نوروزی موجب سنگین شدن ترافیک در جاده های برون شهری این استان شده است.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: هم اینک آزاد راه همدان - ساوه، گردنه دخان و جاده همدان - کرمانشاه حد فاصل جنت آباد از ترافیک بالایی برخوردار هستند.

وی با ذکر اینکه میزان تردد از آغاز طرح نوروزی تاکنون 24 درصد افزایش داشته است بیان کرد: بیش از پنج میلیون دستگاه خودرو از جاده های برون شهری این استان در این مدت زمان تردد کردند.

جانشین پلیس راه همدان اضافه کرد: 120 تیم پلیس راه از آغاز طرح نوروزی اقدام به برقراری ایمنی عبور و مرور در جاده های برون شهری این استان می کنند.

سرهنگ اسماعیلی یادآوری کرد: چهار سانحه رانندگی در جاده های ملایر، تویسرکان سه راهی سرخ آباد و همدان - تهران در 24 ساعت گذشته رخ داده است.

وی افزود: 2 مورد از سوانح برخورد خودرو با کامیون و 2 مورد دیگر واژگونی وسیله نقلیه بوده است که در این سوانح چهار تن مجروح شدند.

وی گفت: آمار واژگونی در جاده های این استان در آغازین روزهای سال جدید به علت بارندگی و لغزنده شدن سطح جاده به یکباره افزایش یافت ولی هم اینک این آمار فروکش کرده و 30 درصد از کل سوانح را به خود اختصاص داده است.

طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار