مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان:
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گفت: آب یکی از مهم ترین مولفه ها در بحث تولید و اشتغال است و امسال با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می بایست در چهار چوب قانون در تحقق این شعار کوشا باشیم و پاسخگویی به ارباب رجوع را نیز سرعت ببخشیم.
کد خبر: ۴۰۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 15 April 2017
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گفت: آب یکی از مهم ترین مولفه ها در بحث تولید و اشتغال است و امسال با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می بایست در چهار چوب قانون در تحقق این شعار کوشا باشیم و پاسخگویی به ارباب رجوع را نیز سرعت ببخشیم.

در نشست عمومی کارکنان شرکت با مدیر عامل، مهندس نظری با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نامگذاری شده است، گفت: همه تکلیف داریم مملکت را در برابر تهدیدات مقاوم کنیم و با برنامه و هدف و تلاش مضاعف کار کنیم و یقین دارم شما مدیران و همکاران از عهده این مهم بر میایید. 

وی تصریح کرد: در حوزه آب می بایست قوانین دست و پاگیر شناسایی شود و قوانینی که گاهی دست متخلفان را در تخلفات باز می گذارد نیز تصحیح شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، در ادامه با اشاره به اینکه ما برای تولید و اشتغال نیاز به حفظ و حراست از آب های زیرزمینی را داریم، گفت: حفظ وحراست از آب های زیرزمینی و در کنار آن تولید واشتغال ضروری است و می بایست با بازنگری در برنامه ها و ارائه تمهیدات در هر دو موضوع تلاش کنیم.

مهندس نظری تصریح کرد: در سال جدید وضعیت آبی خوبی نداریم و در بارش های استان نسبت به سال گذشته 30 درصد و نسبت به دراز مدت کاهش 12 درصدی را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اظهار کرد: همه ما مدیران تصمیم گیر صنعت آب هستیم و مدیریت، تخصیص ونظارت بر کیفیت و کمیت آب بر عهده ماست و امروز تحت عنوان مدیریت مشارکتی باید نسبت به تکالیف خود و کاری که انجام می دهیم، حساسیت داشته باشیم.

مهندس نظری افزود: امانتداری در کار و عمل، سیستمی عمل کردن در کلیه فعالیت ها، اقتصادی عمل کردن، کوتاه کردن زمان ساخت پروژه ها، مهندسی ارزش در کارها و پروژه ها و مستند سازی فعالیت ها باید در اولویت اقدامات مدیران شرکت در سال جدید باشد.

وی با بیان این که اعتماد سازی برای مردم و ذینفعان و عادلانه عمل کردن در فعالیت ها نیز از موارد ضروری در شرکت است، بیان کرد: در مجموعه شرکت باید به دنبال تامین منابع مالی جدید باشیم و این مساله باید از طریق تعامل،همفکری و تلاش انجام شود.

مهندس نظری تصریح کرد: پیگیری جهت جذب اعتبار در تکمیل سد نرماب، اقدام موثر در راستای سد قره سو – زرین گل، رفع موانع احداث سد شصت کلا و در دست اقدام بودن بحث های زیست محیطی سد قره چای و زهکشی اراضی اولویت دار استان از جمله اقدامات مهم شرکت در سال گذشته بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، عملکرد مناسب طرح احیا و تعادل بخشی، اجرای مناسب طرح های کوچک، لایروبی رودخانه ها، رپرگذاری و اقدامات مناسب در خصوص اطلاع رسانی و روابط عمومی، فعالیت های مناسب در راستای درآمدزایی در شرکت و اقدامات مناسب در راستای اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های شرکت در سال 95 عنوان کرد.

وی بیان کرد: به روز رسانی پرونده های مشترکین، اجرای طرح ساماب،تعیین تکلیف دارایی های شرکت و املاک و فعالیت های بیشتر در راستای درآمدزایی از جمله اقداماتی است که در سال جدید باید در شرکت انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در ادامه تصریح کرد: شرکت در سال گذشته در بخش اجرای نظام پیشنهادات، در کاهش هزینه ها، پدافند غیر عامل رتبه های خوبی کسب نمود و همچنین شرکت توانست تصویب صورت های مالی طرح و جاری شرکت را بدون بند به تصویب برساند که همه با تلاش مجموعه مدیریت و همکاران صورت گرفت. 

گفتنی است ارائه گزارش عملکرد یک ساله توسط معاونت ها و مدیران،سخنرانی خانم حسینی واعظ از اساتید حوزه علمیه خواهران گرگان در مقام و منزلت زن و تقدیر و تجلیل از دو نفر از همسران شهدای شرکت و بانوان همکار به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از برنامه های این نشست بود.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار