با حضور استاندار گلستان؛
در مراسمی با حضور استاندار گلستان، فرماندار ویژه گنبدکاووس و تعدادی از مدیران استان و شهرستانی، مخزن بتنی 1000مترمکعبی روستای حاجی قوشان گنبدکاووس با 5 میلیارد و 275 میلیون ریال هزینه افتتاح شد و 6 هزار و 396 نفر از خدمات این پروژه بهره مند شدند.
کد خبر: ۴۰۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 17 April 2017
 در مراسمی با حضور استاندار گلستان، فرماندار ویژه گنبدکاووس و تعدادی از مدیران استان و شهرستانی، مخزن بتنی 1000مترمکعبی روستای حاجی قوشان گنبدکاووس با 5 میلیارد و 275 میلیون ریال هزینه افتتاح شد و 6 هزار و 396 نفر از خدمات این پروژه بهره مند شدند.

استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به پروژه های افتتاحی حوزه آب گنبدکاووس اظهار کرد: شاخص بهره مندی آب روستایی در استان گلستان در دولت یازدهم از 60 درصد به 70 درصد افزایش یافته است و این نشان از توجه دولت به تامین آب مناطق روستایی دارد.

حضن صادقلو اضافه کرد: با توجه به مشکلات کمبود آب و منابع تامین آن در گلستان تلاش می شود با تکمیل سدها ، استفاده از آب های نامتعارف ، اصلاح الگوی کشت و تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم های آبیاری نوین از منابع موجود حداکثر استفاده را ببریم.

وی با اشاره به رویکرد دولت در حفظ منزلت اقوام ، افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به اقوام و مذاهب دارد و از جمله در استان گلستان در استثنایی ترین شرایط 4 فرماندار ، 7 معاون فرماندار و بخشدار و یک مدیرکل از قوم ترکمن هستند، ضمن اینکه از بقیه اقوام به تناسب استفاده شده است.

استاندار گلستان به پروژه های افتتاحی در دولت تدبیر و امید در گلستان اشاره کرد و یادآور شد: دراین دولت هشت هزار و 303 پروژه در استان اجرایی و افتتاح شده است که تنها 595 پروژه کلنگ زنی بود.

به گفته وی؛ هزینه این پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی 35هزار میلیارد ریال بوده است.

صادقلو اظهار کرد: بیشتر پروژه های افتتاحی در مناطق شمالی استان اجرا شده است که سهم شهرستان گنبدکاووس 5 هزار و 240 میلیارد ریال بوده است.

 استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و با مهم و حساس دانستن انتخابات 29 اردیبهشت امسال، گفت: انتخابات در سلامت کامل و با رعایت حق الناس و امانتداری توسط متولیان برگزار می شود.

وی گفت: تلاش متولیان برگزاری انتخابات ،صیانت از آرای مردم است و شرکت کنندگان مطمئن باشند که رای آنان به تعبیر رهبر معظم انقلاب همچون حق الناس، حفظ خواهد شد.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اصل اساسی در این عرصه سیاسی است که مردم باید همچون دوره گذشته حضوری فعال در انتخابات داشته باشند.

صادقلو با بیان اینکه گلستان در دوره گذشته انتخابات با 80.39 درصد مشارکت رتبه اول کشور را بدست آورد، اضافه کرد: اقوام و مذاهب استان با فرهیختگی کامل در انتخابات پیش رو شرکت کرده و افراد اصلح را برای تصدی مدیریت کشور و شهرها و روستاها انتخاب کنند.

وی همچنین با تاکید بر پرهیز نامزدها از دادن قول به مردم ، گفت: دادن قول نوعی فریبکاری انتخاباتی است و مردم نیز به این نکته توجه داشته و به برنامه رای می دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار