استاندار گلستان در مراسم رژه نیروهای مسلح:
استاندار گلستان با بیان اینکه افتخار ارتش ما در دنیا الهی بودنش است، اظهار کرد: ما مفتخریم چنین ارتشی در سایه مدیریت رهبری هدایت می‌شود و به اقتدار بزرگی درزمینهٔ تسلیحات رسیده است.
کد خبر: ۴۰۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 18 April 2017
 استاندار گلستان با بیان اینکه افتخار ارتش ما در دنیا الهی بودنش است، اظهار کرد: ما مفتخریم چنین ارتشی در سایه مدیریت رهبری هدایت می‌شود و به اقتدار بزرگی درزمینهٔ تسلیحات رسیده است.

حسن صادقلو، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت روز ارتش در شهر گرگان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری این روز از سوی امام راحل(ره) گفت: ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، روزی فرهیخته و تابناک است.

وی افزود: اگر روزی بنیان‌گذاری شود وظیفه ما این است که نسبت به علت بنیان‌گذاری آن روز شناخت کافی به دست بیاوریم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امام راحل فلسفه‌ای الهی در بنیان‌گذاری این روزها داشتند و وظیفه ما این است که خواستگاه تاریخی این روز که بنیان‌گذاری شده است را بدانیم.

وی بابیان اینکه امیدوارم این روز بر همه ارتشیان مبارک باشد، افزود: امام خمینی (ره) درکی از ارتش داشت که افرادی که مدعی انقلابی گری بودند آن درک را نداشتند.

وی افزود: درک بزرگ امام خمینی (ره) از ارتش این بود که ارتش همراه با ملت است و ویژگی‌های ملت را دارد.
صادقلو افزود: امام خمینی (ره) با نفس ملکوتی خود و باروح عظیمش فرماندهی ارتش را در سایه به عهده داشت و با تقدیم گل به ارتشی ها و قبول این گل از سوی ارتش، ارتش به‌سوی ملت و اهداف اسلام گام برداشت.

وی تصریح کرد: امام راحل علی‌رغم افرادی که مدعی بودند و علیه ارتش شعارهای به‌ظاهر محکمه‌پسند سر می‌دادند برای حفاظت از ارتش وارد میدان شد و به یاد دارم بیانیه امام در آن تاریخ چه آرامشی بر روی آتش شعله‌ور بود.

استاندار گلستان بابیان اینکه ارتشی‌ها قدرشناسی امام راحل را درک کردند، افزود: جان‌فشانی افرادی چون نامجوها، ستاری‌ها، صیادشیرازی ها و هزاران شخصیت دیگر به همین دلیل بود.

وی تصریح کرد: بزرگان قانون اساسی اصلی به نام اصل ۱۳۴ را برای ارتش بنیان‌گذاری کردند و ارتش پاسدار انقلاب اسلامی و تأمین‌کننده امنیت و سلامت جامعه شده است.

صادقلو افزود: گاهی در دنیا رنکینگ ارتش ایران را ۲۲ و یا ۲۳ اعلام می‌کنند که آن‌هم بر اساس معیارهایی مانند بودجه و ... است اما باوجود افرادی چون صیاد شیرازی‌ها ارتش ما این‌گونه ارزش‌گذاری نمی‌شود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار