فرماندار در دیدار صبح امروز با مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:
فرماندار شهرستان آق قلا از اجرایی شدن طرح ملی توانمند سازی محلی با ایجاد مرکز جامع خدمات بهزیستی در شهر انبار الوم خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 22 April 2017
 فرماندار شهرستان آق قلا از اجرایی شدن طرح ملی توانمند سازی محلی با ایجاد مرکز جامع خدمات بهزیستی در شهر انبار الوم خبر داد.

صبح امروز شنبه دوم اردیبهشت ماه ، "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا با "دکتر ابراهیم غفاری" مدیر کل بهزیستی استان و معاونین ستادی این سازمان در محل دفتر فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

 "امانگلدی ضمیر" در حاشیه این دیدار در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان از اجرایی شدن طرح ملی توانمند سازی محلی و پایلوت قرار دادن شهرانبار الوم خبر داد و گفت : نهاد اجتماعی محله ، نهادی مردمی غیر دولتی بوده که ازسوی مردم انتخاب شده و در زمان مسئولیت خود تلاش می نماید با همفکری و جذب حداکثری مشارکتهای مردمی و محلی، موجبات تحقق پذیری پروژه ها و طرح های پیشنهادی توانمندسازی محله را از طریق کمیته ها و کارگروههای مردمی- تخصصی خود در زمینه های مختلف فراهم نماید.

وی ضمن اشاره به آغاز هفته سلامت ، نقش بهزیستی در مسائل مرتبط با بهداشت و درمان جامعه را پررنگ عنوان  کرد و افزود: بی شک عمده ترین نهاد حمایتی در جهت سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است و ارائه خدمات مناسب آموزشی ، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت این سازمان قابل تقدیر است.

"ضمیر" با بیان اینکه "سازمان بهزیستی یک دیدبان اجتماعی" است، افزود: با توجه به مسائل و مشکلات آسیب های اجتماعی ، بهزیستی می تواند به عنوان یک نهاد اجتماعی ضمن رصد معضلات و مشکلات اجتماعی و پیشگیری از آنان، خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف خود ارائه نماید.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار