فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي يك باندسرقت خانوادگي كه چهار ميليارد ريال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 22 April 2017
فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي يك باندسرقت خانوادگي كه چهار ميليارد ريال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.
 
سردار "علي اكبر جاويدان" گفت: ماموران اداره مبارزه باسرقت پليس آگاهي استان با تلاش شبانه روزي خود موفق شدند اعضاي يك باند سرقت كه به صورت خانوادگي به 55 خانه ويلايي و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده بودند را شناسايي و دستگير كنند.

وي افزود: رسيدگي به موضوع سرقت ‌ها، با مراجعه حجم زيادي از مالباخته ها به پليس آگاهي كه اموال آنها به سرقت رفته بود، كليد خورد.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: با وقوع اين سرقت ها بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با فعال سازي منابع خبري و همچنين استفاده از شگردهاي خاص پليسي و بررسي شيوه هاي سرقت ،موفق شدند اعضاي اين باند را كه با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد و گشت زني در نقاط مختلف استان سوژه هاي مورد نظر را انتخاب مي كردند، شناسايي كنند.

سردار جاويدان گفت: با شناسايي اين باند، ماموران متوجه شدند سارقان با استفاده از يك دستگاه خودرو وانت در نيمه هاي شب وارد منازل شده و تاكنون به 55 خانه ويلايي دستبرد زده و لوازم خانگي از قبيل يخچال، كولر ، تلويزيون و ديگر اموال آنان را به سرقت برده اند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: با كسب اطلاعات به دست آمده و شناسايي كامل محل اختفاء متهمان ماموران وارد عمل شده و طي يك مرحله عمليات غافلگيرانه اعضاي اين باند خانوادگي سرقت را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه بيش از يك دستگاه كاميون لوازم مسروقه از متهمان كشف شده، گفت: ارزش ريالي اموال مكشوفه از متهمان بيش از چهار ميليارد ريال بر آورد شده است.

سردار جاويدان در پايان تصريح كرد: تاكنون 30 مالباخته با مراجعه به پليس آگاهي شكايت خود را از اعضاي اين باند سرقت خانوادگي عنوان كرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار