3 ورزشکار گلستانی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال دختران و پسران، آماده حضوری قدرتمندانه در رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
کد خبر: ۴۱۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 22 April 2017
3 ورزشکار گلستانی حاضر در اردوی تیم ملی والیبال دختران و پسران، آماده حضوری قدرتمندانه در رقابت های قهرمانی آسیا هستند.

 در تیم ملی پسران 2 گلستانی و در تیم ملی زیر 23 سال دختران هم یک گلستانی در حال گذراندن آخرین روزهای تمرین قبل از اعزام به رقابت های آسیایی هستند و تلاش دارند با حداکثر آمادگی در این رقابت ها شرکت کنند.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر 23 سال آسیا از 11 اردیبهشت در اردبیل برگزار می شود.

سلیم چپرلی و اسماعیل مسافر؛ گلستانی های حاضر در اردو هستند که با ارائه توانایی های خود سعی در جلب نظر مربیان برای اعزام به این رقابت های مهم آسیایی دارند.
تیم ملی پسران زیر 23 سال در حال حاضر در اردوی لهستان به سر می برد و چهارم اردیبهشت وارد اردیبل محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می شود.

تیم ملی برای حضور در این مسابقات از 12 بازیکن استفاده خواهد کرد که امیدواریم این 2 گلستانی آینده دار ، جزو نفرات نهایی تیم ملی در این رقابت ها باشند.

جواد کریمی ، حمید حمودی ، فردین قله قوند ، امین اسماعیل نژاد ، جابر اسماعیل پور ، سعید جواهری توانا، ، امیرحسین اسفندیار، بهنام ابراهیمی ، امین خداپرست ، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، مهرداد شیبانی مهر ، علی یوسف پور ، محمد دلیری و علی نوروزپور دیگر ملی پوشان حاضر در اردوی مسابقات زیر 23 سال آسیا هستند.

همچنین تیم ملی دختران زیر 23 سال ایران با حضور منا آشفته از گلستان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.

این تیم در اردوی تدارکاتی اسلوونی به سر می برد تا با انجام تمرینات فشرده و مسابقات دوستانه ، با حداکثر آمادگی در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 23 سال آسیا در تایلند شرکت کند.

نگین شیرتری، شقایق شفیع، فاطمه عنایت، منا رمضانی، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی پور، فاطمه سلگی، سوگند سلیم کیابانی، زهرا بخشی، هاله متقیان، آیتک سلامت و فاطمه احمدی دیگر بازیکنان ایران در این اردوی آماده سازی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار