فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات را شرط لازم برای برقراری امنیت پایدار عنوان کرد و گفت: انضباط اجتماعی تضمین کننده امنیت اجتماعی در جامعه است.
کد خبر: ۴۱۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 24 April 2017
 فرمانده انتظامی استان نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات را شرط لازم برای برقراری امنیت پایدار عنوان کرد و گفت: انضباط اجتماعی تضمین کننده امنیت اجتماعی در جامعه است.
  
سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با رئیس صنف عکاسان و جمعی از عکاسان و سینماگران استان گفت: اعتماد عمومی به عنوان مهم ترین شاخص سرمایه های اجتماعی نقش مهمی در افزایش مشارکت های مردمی در تولید امنیت دارد.

وی با تاکید بر رویکرد جامعه محور پلیس در سالهای اخیر و توجه ویژه این نیرو به حوزه فرهنگ و ارتقاء فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: با ارتقاء فرهنگ عمومی و تاکید بر اصل پیشگیری می توان بسیاری از جرایم را در جامعه کنترل و از وقوع آن پیشگیری کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به جایگاه هنر و نقش هنرمندان در پیشگیری از آسیب ها و جرایم اجتماعی اظهار داشت: هنرمندان می توانند نکات آموزشی و هشدار پلیس را با زبان گویای هنر به جامعه منتقل کنند.

سردار جاویدان رویکرد حاکم بر ماموریت های نیروی انتظامی را رویکرد اجتماعی عنوان کرد و گفت: اقدامات اجتماعی پلیس در واقع مکمل اقدامات انتظامی است.

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی و اینترنت به دلیل جذابیت هایی که دارد با استقبال گسترده رو به رو شده است گفت: اعتیاد به فضای مجازی مسئله بسیار جدی و واقعی است که به تدریج به یک معضل ملی و فراگیر تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر نقش همه سازمان ها و نهاد ها در راستای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات فضای مجازی به نقش مهم هنرمندان در این حوزه اشاره کرد و افزود: هنرمندان آسیب ها و مشکلات فضای مجازی را با زبان خاص هنر به والدین و خانواده ها آموزش دهند.

وی با بیان اینکه انضباط اجتماعی تضمین کننده امنیت اجتماعی است خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت انضباط اجتماعی و عمل به توصیه های پیشگیرانه پلیس می توانند به ارتقاء امنیت جامعه کمک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار