استاندار گلستان در سومین جلسه شورای اداری استان؛
استاندار گلستان با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار کرد: اولویت دولت در سالجاری توجه جدی به اشتغال در حوزه جوانان، بانوان و روستاهاست و در این راستا باید تمامی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۴۳۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 12 June 2017
 استاندار گلستان با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار کرد: اولویت دولت در سالجاری توجه جدی به اشتغال در حوزه جوانان، بانوان و روستاهاست و در این راستا باید تمامی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

دکتر حسن صادقلو در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شد، تصریح کرد: در سالجاری با همکاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که وزیر معین گلستان در مباحث اقتصاد مقاومتی است مقرر شده طرح 14 روستای بدون بیکار در سطح 14 شهرستان اجرایی شود و با استفاده از ظرفیت های دولت این مدل پشتیبانی شود.

وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: در انتخابات گذشته برنده اصلی مردم و مقام معظم رهبری بودند که بیش از41 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و مقام معظم رهبری نیز با درایت از همه برای حضور حداکثری دعوت کردند.

وی دولت را برنده سوم انتخابات دانست و افزود: دولت از آزمون انتخابات سربلند بیرون آمد و مردم رای اعتماد دوباره ای را به دولت دادند و در واقع ثبت دموکراسی جهانی در ایران اتفاق افتاد.

استاندار گلستان توجه مسئولان به پیام های انتخابات را پراهمیت قلمداد کرد و گفت: پس از انتخابات باید گذشت سرلوحه اقدامات باشد و رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود و مسئولان دستگاه های اجرایی باید رسم خدمت گذاری را به جا آورند.

دکتر صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود به نقش دانشگاه ها در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: باید پژوهش ها، مقاله ها و پایان نامه ها در راستای اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات مردم جهت دهی شود و آن زمان است که مردم به سمت دانشگاه ها گرایش می یابند.

وی از دستگاه های اجرایی استان خواست گزارش اقدامات خود را بر اساس شاخص های کمی در سال 96 تهیه نمایند و ضمن توجه به برنامه های ملی دستگاهی، برش های استانی را نیز جدی بگیرند.

وی شان صدور شورای اداری را انتقال تجربیات دانست و خاطر نشان کرد: شورای اداری به معنایی که دستگاه ها مسائل بین خود را مرتفع سازند، یک صله رحم اداری است و همچون یک میزگرد کاری باید در آن فکر جدید تولید شود.

همچنین در این جلسه شورای اداری نماینده ولی فقیه در گلستان وامام جمعه گرگان گفت : هوشیاری ملت ایران، مسئولان و سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای نظامی و سپاه باعث می شود که حملات تروریستی و توطئه های دشمنان خنثی شود.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه گروه های تکفیری، تروریست و حامیان آنها از صحنه روزگار حذف خواهند شد، افزود: به تعبیرمقام معظم رهبری چند نفری سنگی انداختن، ولی مردم، مسئولان و نیروهای امنیتی هوشیار بوده واجازه نخواهند داد کشور مورد تعرض این نیروهای نادان و دور از حقیقت اسلام قرار گیرد.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: در این حمله تروریستی تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که از خداوند برای خانواده‏ معزز شهدا صبر و اجر تقاضا داریم.

گفتنی است در سومین جلسه شورای اداری عیسی اترچالی از طرح موفق آب بندان روستای محمدآباد شهرستان گرگان و پرویز پقه از اجرای طرح موفق تولید مبل در روستای عطاآباد شهرستان آق قلا گزارشی ارائه کردند.

لازم به ذکر است در این جلسه از سوی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق پیشنهاد شد فعالیت ادارات در فاصله زمانی 10 تیر تا 10 شهریور ، یک ساعت زودتر آغاز شود و مقرر گردید بنا به گفته استاندار گلستان این طرح مورد بررسی قرار گیرد و در عین حال از همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی استان که در سال 95 صرفه جویی در مصرف برق داشتند با اهدا لوح تقدیری از سوی استاندار گلستان تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار