مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اجرای تفریحات سالم و برنامه‌های شادمانه را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست.
کد خبر: ۴۴۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 13 June 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اجرای تفریحات سالم و برنامه‌های شادمانه را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در سومین جلسه شورای فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی، افزود: پر کردن اوقات فراغت جوانان در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است.

وی بابیان این نکته که یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی تقویت جنبه تفریحات سالم است، اظهار کرد: موضوع تفریحات سالم با جامعه آماری حدود ٥٠ نفر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان انجام‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: اجرای طرح پژوهشی تفریحات سالم در گستره استانی با جامعه بیشتر در جلسه شورای فرهنگ عمومی تصویب شد که انجام می‌شود.

وی بابیان این نکته که بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از موارد مهمی است که مقام معظم رهبری نیز به آن تأکید داشته، افزود: پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی سعی در بهسازی الگوهای مناسب رفتار و تعامل اجتماعی و کاهش تعارضات اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت با یادآوری فعالیت ١٤ خانه فرهنگ دیجیتال در استان، گفت: از ظرفیت خانه‌های فرهنگ دیجیتال در بخش کاهش و رفع آسیب‌های فضای مجازی می‌توان بهره جست.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه فضای مجازی پدیده نو است بر یافتن راهکارهایی برای کاهش آسیب‌های این حوزه تأکید کرد: با اندکی ابتکار و نوآوری می‌توان از توانمندی این خانه‌های فرهنگ استفاده کرد.

گفتنی است سومین جلسه شورای فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی با حضور اعضا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار