فرماندار کلاله در دیدار با رئیس منطقه شرق استان و رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر و کلاله خبر از افزایش دو رشته تحصیلی و افتتاح دانشگاه از ترم جدید داد.
کد خبر: ۴۴۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 14 June 2017
فرماندار کلاله در دیدار با رئیس منطقه شرق استان و رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر و کلاله خبر از افزایش دو رشته تحصیلی و افتتاح دانشگاه از ترم جدید داد.

در این دیدار رئیس منطقه ای شرق استان دانشگاه آزاد با اشاره به نیاز امروز جامعه به تحصیل و نیز لزوم تکمیل و توسعه دانشگاه آزاد کلاله گفت: بیش از 80 درصد ساخت دانشگاه آزاد کلاله به اتمام رسیده است.

وی با تقدیر از عملکرد آقای ابراهیمی رئیس دانشگاه واحد کلاله در پیگیری مجدانه اتمام عملیات عمرانی این واحد دانشگاهی گفت : در این مدت حضور آقای ابراهیمی تلاشهای وافری برای تکمیل و توسعه رشته های دانشگاهی صورت گرفته که انشالله ثمرات آن در سالیان آتی دیده خواهد شد .

دکتر سیدمهدی حسینی سپس با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط فرماندار شهرستان بویژه در اجرای طرح ایمن سازی مسیر کلاله به دوراهی و رفع مشکل تردد دانشجویان گفت : برای ترم آتی با توجه به ظرفیت منطقه و توانایی های موجود رشته پرستاری به این واحد دانشگاهی اضافه خواهد شد .

فرماندار کلاله در این دیدار نیز با اشاره به لزوم هرچه سریعتر فعالیت دانشگاه آزاد بعنوان قطب تحصیلی و توسعه آموزش های علمی گفت : در سال گذشته تلاشهای مکرری با همیاری دانشگاه آزاد برای این مجموعه صورت گرفت و الحمدلله شاهد پیشرفت خوبی در این زمینه هم بودیم .

 برزگر نیزی سپس با اشاره به رشته های موجود این واحد دانشگاهی خواستار افزایش رشته دانشگاهی شد و گفت : با توجه به شرایط موجود افزودن رشته پرستاری و نیز هوانوردی به سبب وجود زیرساختهای موجود کمک شایانی در ارتقاء سطح دانشگاهی و علمی استان خواهد کرد .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار