مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از برخورداری بیش از 78 درصدی واحدهای صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 19 June 2017
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از برخورداری بیش از 78 درصدی واحدهای صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
 
مهندس صفرعلی جمال لیوانی فت: با همت و تلاش مجموعه کارکنان گاز گلستان این شرکت تاکنون توانسته است 1550 واحد صنعتی و همچنین 64 جایگاه  CNG را از این انرژی پاک برخوردار نماید.
 
وی  یادآور شد: درحال حاضر در استان گلستان افزون بر 78 درصد واحدهای صنعتی از سوخت گاز طبیعی  استفاده می نمایند.
 
مهندس جمال لیوانی در ادامه افزود: با توجه به سیاست گذاری دولت درخصوص جایگزینی گازطبیعی با سوختهاي فسيلي خوشبختانه روند گازرسانی به این واحدها همچنان در دست برنامه ریزی و اجرا می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید نیز که  توسط رهبر فرزانه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است این شرکت  همراه با سایر دستگاههای اجرایی، رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام خواهد داد و با تسریع در روند گازرسانی به شهرکها و  واحدهای صنعتی ضمن کمک به تولید و چرخه اقتصادی کشور در زمینه ایجاد اشتغال نیز به نحو مطلوبی سهیم خواهد شد.

 وی در خصوص اهداف گازرسانی به بخش صنعتی استان گفت: هدف از گازرسانی به پروژه های صنعتی، تقویت بخش صنعت، افزایش بهره وری، رونق اقتصادی، رشد صنعتی و ارتقای جایگاه صنعتی استان گلستان می باشد.

مدیر عامل گاز گلستان در خاتمه اظهارداشت:گاز طبیعی ضمن اینکه سهم بالایی در تامین انرژي مورد نیاز واحد های صنعتی دارد نقش بسیار مهمی نیز در کاهش آلاینده های زیست محیطی داشته و نقطه عطفي در شكوفائي اقتصاد کشورو بستر مناسبي براي افزایش توليد و سرمایه بوجود خواهد آورد.
 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار