دکتر حسینی ،فرماندار شهرستان گرگان:
به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان گرگان ، جلسه ای با حضور فرماندار و مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار گردید .
کد خبر: ۴۴۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 21 June 2017
به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس  در شهرستان گرگان، جلسه ای با حضور فرماندار و  مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار گردید . 

"سیدعباس حسینی" فرماندار مرکز استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت رمضان و تشکر از ادارات شهرستان به جهت همکاری در مراسم های مذهبی و ملی بیان داشت : راهپیمایی روز جهانی قدس از تدابیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) است که به یادگار از ایشان همه ساله با هدف اعلام انزجار از رژیم پلید و استکباری صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین برای آزادی قدس شریف  در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: با یاری خداوند امسال نیز تمهید شرایط و امکانات توسط ادارات و حضور گسترده مردم روزه دار و خدا جوی شهرستان گرگان این راهپیمایی با شکوه و عظمت هرچه بیشتر برگزار خواهد شد . 

دکتر حسینی افزود : در روز های اخیر با اقدام گستاخانه عاملین تکفیری در کشور و پاسخ قاطع و محکم سپاه پاسداران به آنان قطعا وحدت و همدلی ملت تقویت شده و تنفر از این گروهکهای ضد دین افزایش یافته است و این موضوع ثابت می کند که اسلام واقعی پشتیبان مظلومان و و دشمن ظالمان است .

فرماندارگرگان ضمن دعوت از هم مردم شهرستان اظهار داشت: تجمع برای مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه مورخ دوم تیر ماه (مصادف با 28 رمضان) ساعت10:30 و آغاز راهپیمایی از ساعت 11 از میدان شهرداری گرگان به سمت چهارراه میدان ،خیابان شهید رجایی و نهایتاً مصلی وحدت نماز جمعه برگزار خواهد شد.

دکتر حسینی از صدا و سیمای مرکز استان خواست  نسبت به تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم به حضور در راهپیمایی از طریق درج زیر نویس و برنامه سازی های متنوع و پخش کلیپ تهیه شده توسط شورای هماهنگی اقدام نماید.

وی یادآور شد: اداراتی که دارای مخاطبین خاص می باشند از جمله کمیته امداد ، بنیاد شهید ، ورزش و جوانان و ...نسبت به اطلاع رسانی مناسب جهت حضور جامعه هدف در راهپیمایی اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار