فرمانده انتظامي استان خبر داد:
فرمانده انتظامي استان از رفع تصرف بیش از هفت هزار متر از اراضی ملی به ارزش تقريبي بيش از هفت ميليارد و500 ميليون ريال در راميان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 22 June 2017
فرمانده انتظامي استان از رفع تصرف بیش از هفت هزار متر از اراضی ملی به ارزش تقريبي بيش از هفت ميليارد و500 ميليون ريال در راميان خبر داد.
 
سردار "علي‌اکبر جاويدان" با اعلام اين خبر گفت: در پي اخبار دريافتي مبني بر تصرف اراضي ملي در يکي از مناطق روستايي راميان، مراتب به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي گفت: در همين راستا با تشکيل تيمي ويژه، متشکل از عوامل پليس آگاهي به اتفاق نماينده اداره منابع طبيعي و دستگاه قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: در پي نقشه برداري و جانمايي از عرصه اراضي ملي مورد نظر و استعلام‌هاي صورت گرفته مشخص شد، بيش از هفت هزار متر مربع از اراضي ملي توسط شخصي مورد تصرف غيرقانوني قرار گرفته است.

وي اضافه کرد: کارشناسان منابع طبيعي، ارزش ريالي اين اراضي ملي تصرف شده را بيش از هفت ميليارد و500 ميليون ريال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: با هماهنگي مراجع قضائي، فرد مورد نظر دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد که در تحقيقات تخصصي انجام شده به دليل نداشتن مدارک مبني بر اثبات مالکيت به جرم خود اعتراف کرد و پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي ارسال شد.

سردار جاويدان در پايان ضمن تاکيد بر عزم جدي پليس در برخورد با متصرفان غير قانوني اراضي ملي خاطرنشان کرد: شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دست درازي به اراضي ملي و اطمينان از صحت آن، مراتب را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار