رئيس پليس آگاهي استان خبر داد:
رئيس پليس آگاهي استان گفت: با تلاش‌های انجام شده توسط ماموران آگاهي استان 77 درصد کل سرقت‌های به وقوع پیوسته در سطح استان کشف شده است.
کد خبر: ۴۴۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 22 June 2017
رئيس پليس آگاهي استان گفت: با تلاش‌های انجام شده توسط ماموران آگاهي استان 77 درصد کل سرقت‌های به وقوع پیوسته در سطح استان کشف شده است.
 
سرهنگ "مجتبی مروتی" در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در طول سه ماه نخست امسال 19 باند فعال سرقت در سطح استان شناسایی و متلاشی شد که در این راستا 69 نفر دستگیر و 172 فقره انواع سرقت کشف شده است.

وی ادامه داد: بیشترین علت وقوع سرقت‌های در سطح استان اعتیاد، بی‌توجهی مال باختگان نسبت به نگهداری اموال و مشکلات اقتصادی سارقان بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: به طور عمده خودروهای مدل پایین مورد هدف سارقان هستند و دلیل آن ایمنی پایین آن است.

سرهنگ مروتی بیان کرد: متاسفانه سرقت از اماکن، باغات و ساختمان‌های نیمه‌کاره بیشترین حجم وقوع سرقت را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: موتورسیکلت در استان گلستان بهترین وسیله برای عمل مجرمانه تشخیص داده شده که کیف‌قاپی، سرقت به عنف در خیابان و جرایم مشابه توسط سارقان با موتورسیکلت و با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت انجام مي گيرد.

سرهنگ مروتی گفت: با تلاش‌های انجام شده توسط انتظامی استان 77 درصد کل سرقت‌های به وقوع پیوسته در سطح استان کشف شده است که کشف این سرقت‌ها نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه 21 درصد از مجموع سرقت‌های انجام شده مربوط به سرقت موتورسیکلت و سرقت لوازم داخل خودرو است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بیشترین علت وقوع این سرقت‌ها به دلیل سهل‌انگاری مال باختگان صورت گرفته است.

سرهنگ مروتی گفت: 96 درصد انگیزه‌های قتل طی این مدت بیشتر با انگیزه اختلافات خانوادگی، موضوعات اخلاقی و روانی بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت 50 درصد سرقت مسلحانه استان کشف شده که 100 درصدنسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: طی این مدت هفت دستور نیابت قضائی در خصوص دستگیری مجرمان مربوط به سایر استان‌ها در استان گلستان اجرا شده و متهمان شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌ اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار