در نخستین روز هفته قوه قضاییه،
مدیران و کارکنان دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه امروز با حضور در امامزاده عبدالله گرگان ، گلزار شهدای این شهر را غبار روبی و عطر افشانی کردند .
کد خبر: ۴۴۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 22 June 2017
مدیران و کارکنان دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه امروز با حضور در امامزاده عبدالله گرگان ، گلزار شهدای این شهر را غبار روبی و عطر افشانی کردند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم با تبریک هفته قوه قضاییه گفت :آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی در منطقه ای که آتش جنگ و ناامنی در آن شعله ور است مرهون شهدا و از جان گذشتگی آنان است .

حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود : در دو قرن اخیر به بهانه های مختلف بخش هایی از خاک ایران عزیز ، جدا شد اما در هشت سال دفاع مقدس ، جوانان این مرز و بوم جانانه دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک سانتیمتر از این خاک به دست بیگانگان بیفتد .

دادستان حقی افزود :  امروز جوانان ایران اسلامی در عرصه های علمی ، بر تارک جهان می درخشند که مرهون انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدا ست .

وی افزود : اگر امروز با یک اشاره مقام معظم رهبری ، موشک ها در کیلومتر دورتر ، تروریست های تکفیری را که علاوه بر تهدید آرامش و امنیت جهان اسلام ، همه دنیا را تهدید می کنند ،  هدف قرار دهند حاصل تلاش های بی دریغ شهدایی همچون تهرانی مقدم هاست .

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ما در عرصه های فرهنگی هم نیاز به شهدا داریم به فرمان " آتش به اختیار " رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت :  آتش به اختیار یعنی در عرصه ی فرهنگی هر کس هر چه در توان دارد برای ارتقای فرهنگ کشور ارائه کند.

حقی با بیان این که بارها رهبر فرزانه انقلاب درباره ناتوی فرهنگی هشدار داده اند گفت :  دشمن امروز به این باور رسیده است که نمی تواند  با گزینه ی نظامی با ایران مقابله کند به همین سبب باید در عرصه ی فرهنگ هوشیار باشیم و خوب عمل کنیم .

در مراسم امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار ، فرماندار گرگان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار