جامعه کار و تلاش استان گلستان و شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، به مناسبت فرارسیدن روز قدس با صدور بیانیه ای، ضمن حضور در این رویداد مهم، از مردم فهیم و ولایت مدار استان نیز برای شرکت در راهپیمایی روزقدس دعوت نمودند.
کد خبر: ۴۴۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ 22 June 2017
جامعه کار و تلاش استان گلستان و شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، به مناسبت فرارسیدن روز قدس با صدور بیانیه ای، ضمن حضور در این رویداد مهم، از مردم فهیم و ولایت مدار استان نیز برای شرکت در راهپیمایی روزقدس دعوت نمودند.

در این بیانیه آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم
فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا

ﭘﺲ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ [ ﺯﻣﺎﻥ ﻇﻬﻮﺭ ]ﻭﻋﺪﻩ ﺩﻭم [ ﺑﺮﺍﻯ ﻋﺬﺍﺏ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎم ] ﻓﺮﺍ ﺭﺳﺪ ، [ ﭘﻴﻜﺎﺭﮔﺮﺍﻧﻰ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺳﺨﺖ ﮔﻴﺮ ﺑﺮ ﺿﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﻣﻰ  ﺍﻧﮕﻴﺰﻳﻢ ] ﺗﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ [ ﺑﺎ ﺩﭼﺎﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﻣﺼﺎﻳﺐ ﺳﻨﮕﻴﻦ ﻭ ﮔﺰﻧﺪ ﻭ ﺁﺳﻴﺐ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ]ﻏﺼﻪ ﺩﺍﺭ ﻭ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺴﺠﺪ [ ﺍﻟﺎﻗﺼﻰ ] ﺩﺭﺁﻳﻨﺪ ، ﺁﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﺩﺭﺁﻣﺪﻧﺪ ﺗﺎ ﻫﺮ ﻛﻪ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﻳﺎﺑﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺩﺭ ﻫﻢ ﻛﻮﺑﻨﺪ ﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻛﻨﻨﺪ . (اسراء / آیه7)

روز قدس، روز مبارزه با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است.             (مقام معظم رهبری)

روز قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل فرا می رسد و ملت های مسلمان پس از یک ماه روزه داری، عبادت و بندگی و مناجات به درگاه خداوند متعال، به حمایت از قدس شریف؛ نخستین قبله گاه مسلمین  بر می خیزند.

این روز فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند و همه کسانی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می شوند.

در آستانه فرارسیدن روز قدسی دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همچنان پاره تن اسلام، فلسطین عزیز امت اسلامی در اشغال رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی قرار دارد.

در شرایطی که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی و آزادی ملت‌ها و حفظ تمامیت کشورها، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر با نهادسازی‌های به اصطلاح حقوق بشری، نقاب فریب و نیرنگ بر خود کشیده‌اند، مردم مظلوم فلسطین همچنان زیر چرخ سیاست‌های دوگانه و دروغین قدرت‌های مستکبر و "امپراتوری حامی اشغالگری" متحمل ظلم، ستم، خیانت و ترور و تجاوز به سرزمین خویش است.

بی شک امسال مردم مسلمان در حالی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنند که یکی از توطئه های شوم استکبار و صهیونیست با استفاده از افرادی ناگاه و متحجر که دست پرورده صهیونیسم هستند تلاش به تهدید آرامش بشریت رانموده اند و همه کشورها را در معرض عملیات تروریستی قرار داده اند.

حمایت از ملت فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم و بهره‌برداری صهیونیست‌ها از جریانات تکفیری – تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی، از جمله موارد مهمی است که در روز قدس سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد.

جامعه کار و تلاش استان گلستان و شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ضمن فراخوانی و دعوت از همه مردم غیرتمند و روزه‌دار جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می‌کند که کارگران،کارفرمایان، تعاونگران و دستگاه های شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، همراه و دوشادوش مردم فهیم و ولایت مدار استان گلستان و سراسر ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان های بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی امام خمینی‌(ره) و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق و در دفاع از فلسطین و قدس شریف سیلی دیگری به متجاوزین صهیونیستی- تکفیری خواهیم زد.

فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ

ﭘﺲ [ ﺑﺮ ﺁﺯﺍﺭ ﻭ ﻳﺎﻭﻩ ﮔﻮﻳﻰ ﺍﻳﻦ ﺗﻴﺮﻩ ﺑﺨﺘﺎﻥ ] ﺷﻜﻴﺒﺎﻳﻰ ﻛﻦ ﻛﻪ ﻳﻘﻴﻨﺎ ﻭﻋﺪﻩ ﺧﺪﺍ [ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻳﺎﺭﻯ ﻭ ﭘﻴﺮﻭﺯﻯ ﺗﻮ ] ﺣﻖ ﺍﺳﺖ... (روم/آیه60)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار