با گذشت از فصل بهار حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه توریستی خالدنبی (ع) و روستای هدف گردشگری صنعت جدیدی را به استان و روی جوانان گشود .
کد خبر: ۴۵۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 03 July 2017
با گذشت از فصل بهار حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه توریستی خالدنبی (ع) و روستای هدف گردشگری صنعت جدیدی را به استان و روی جوانان گشود .

مجموعه گردشگری خالدنبی با قدمتی چندین هزار ساله همه ساله از جمله مکانهاییست که گردشگران متعددی را ویژه در فصل بهار به خود جذب میکند که این خود علاوه بر ایجاد صنعتی نو باعث رونق اقتصادی از محل صنعت گردشگری برای استان ، شرق گلستان ، جوانان و سرمایه گذاران ایجاد کرده است که چندیست با عزم جوانی کلبه بوم گردی توریستی برای میهمانان و توریستها در روستای هدف گردشگری گچی سو محیا کرده که علاوه بر ایجاد محیطی امن و مکانی برای استراحت منشاء درآمد پایدار برای بسیاری از اهالی و جوانان روستا شده است .

دهیار روستا در گفتگویی با اشاره به ظرفیت های بالای بوم گردی و صنعت توریسم گفت : به حمدلله با حمایت های فرماندار محترم و مسئولین شهرستان توانستیم دهکده گردشگری برای مسافرین احداث کنیم که این خود علاوه بر توقف و ماندگاری مسافر منابع مالی هم نصیب روستاییان و فعالین این عرصه کرده که با توجه به تردد بالای مسافر به این نقطه میطلبد تا مسئولین امر ویژه گردشگری نسبت به آماده سازی زیرسازهای منطقه خالدنبی و روستای گچی سو اقدام کنند که قطعا موجب رشد این صنعت در منطقه خواهد شد .

حمیدزاده در ادامه با اشاره به مشکلات موجود خواستار برطرف کردن مشکلات راه ارتباطی و پوشش مخابراتی و اینترنتی تلفن های همراه شد .

مجموعه خالدنبی و روستای گچی سو با قدمتی چندین هزار ساله در 45 کیلومتری کلاله و در تپه ماهورهای زیبای شهرستان واقع شده که به سبب منظره زیبا و تپه ماهورهای آن و نیز حضور حضرت خادنبی ع و نیز قبرستان تاریخی آن مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافرین است و همه ساله مسافرین متعددی از اقصی نقاط جهان برای دیدن این مجموعه جهانی به این شهرستان سفر میکنند ولی مشکلاتی از قبیل راه ارتباطی و مشکل عدم پوشش اینترنت تلفن همراه باعث مشکلات متعددی را پیش پای گردشگران و صنعت توریسم بوجود آورده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار