فرمانده انتظامی استان:
فرمانده انتظامی استان مدیریت جهادی را لازمه موفقیت در ماموریت های پیچیده و متنوع پلیس عنوان کرد و گفت: روحیه خدمت در نیروی انتظامی اعتقادی، ارزشی و جهادی است.
کد خبر: ۴۵۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 04 July 2017
فرمانده انتظامی استان مدیریت جهادی را لازمه موفقیت در ماموریت های پیچیده و متنوع پلیس عنوان کرد و گفت: روحیه خدمت در نیروی انتظامی اعتقادی، ارزشی و جهادی است.
 
سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی بر افزایش اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش وقوع جرایم تاکید کرد.

وی پیشگیری را سرلوحه ماموریت های نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد: اصل پیشگیری در مجموعه ماموریت های نیروی انتظامی نهادینه شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان ، مبارزه با جرایم را در گرو تلاش جهادی و مشارکت مردمی عنوان کرد و گفت: جلب مشارکت های مردمی و افزایش آگاهی های عمومی در مواجهه با مجرمان و دفاع از امنیت ، خود از جمله برنامه های پلیس در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه پلیس برقراری امنیت و آرامش مطلوب برای مردم قدرشناس ایران اسلامی است اظهار داشت: راهکار رسیدن به این هدف مدیریت جهادی است.

سردار جاویدان روحیه خدمت در مجموعه نیروی انتظامی را جهادی، ارزشی و اعتقادی عنوان کرد و از فرماندهان و مسئولان انتظامی خواست با نظارت دقیق بر عملکرد زیر مجموعه زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم فراهم کنند.

این مقام مسئول گفت: در این طرح 18 ایستگاه پلیس در نقاط گردشگری و سواحل دریای بندرگز و بندرترکمن مستقر و علاوه بر تامین امنیت مسافران در راهنمایی و خدمات رسانی به مردم اقدامات بسیار خوبی در دست اقدام است.

سردار جاویدان در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت تفرجگاه ها و مناطق گردشگري موجود استان اشاره كرد و بيان داشت: استان گلستان، استاني منحصر به فرد و داراي ظرفيت بالاي گردشگري است و نيروي انتظامي در راستاي حفظ امنيت در اين مكان ها تمام تلاش خود را به كار خواهد برد.

فرمانده انتظامی استان برقراري امنيت در اين اماكن را وظيفه مهم نيروي انتظامي دانست و تصريح كرد: اين رسالت نيازمند عزم ملي و هماهنگي بين نهادها، سازمان هاي اجتماعي، اقتصادي و تصميم گيري همه جانبه در اين رابطه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار