مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان:
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات برای تولید و پرورش گل‎های آپارتمانی در گلخانه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 06 July 2017
 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات برای تولید و پرورش گل‎های آپارتمانی در گلخانه خبر داد.

حسن پهلووری در نشست صمیمی که به منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان گل‎های آپارتمانی در گلخانه با حضور معاونت تجهیز و تخصیص منابع صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله با توجه به طرح تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات تولید گل‎های آپارتمانی در گلخانه به 35 نفر پرداخت می‎شود.

وی با اشاره به اینکه دریافت تسهیلات به صورت اقساط سالانه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تنفس یکساله برای بازپرداخت این تسهیلات پیش‎بینی شده که باید تسویه شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در خصوص نحوه چگونگی تحویل بذر به پرورش‎دهندگان گل‎های آپارتمانی افزود: تحویل بذر با حمایت شرکت پشتیبان به زیر گروه‎ها صورت می‎گیرد و خرید تضمینی محصول نیز انجام می‎شود

پهلووری با اشاره به اینکه طرح حمایت و پشتیبانی از تولید گل‎های آپارتمانی در گلخانه در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: در استان گلستان گیاه اشوریا انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان شرایط مناسبی برای تولید گل‎های آپارتمانی دارد بر لزوم برنامه‎ریزی و حمایت از پرورش گل در استان تاکید کرد و افزود: باید از موقعیت آب و هوایی استان در راستای پرورش گل استفاده شود در این زمینه باید ساماندهی لازم صورت بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار