فرماندار گمیشان در نشست بررسی وضعیت صیادان غیر مجاز شهرستان های ساحلی گلستان و مازندران؛
فرماندار گمیشان در نشست بررسی وضعیت صیادان غیر مجاز شهرستان های ساحلی گلستان و مازندران اظهار داشت: اشتغال و جایگزینی مشاغل مناسب در حوزه آبزی پروری می تواند باعث کاهش صیادان غیر مجاز شود.
کد خبر: ۴۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 12 July 2017
فرماندار گمیشان در نشست بررسی وضعیت صیادان غیر مجاز شهرستان های ساحلی گلستان و مازندران اظهار داشت: اشتغال و جایگزینی مشاغل مناسب در حوزه آبزی پروری می تواند باعث کاهش صیادان غیر مجاز شود.

امیرشیر توماج در این نشست ایجاد طرح و برنامه ای مدون و علمی را یکی از نیازهای اولیه برای مقابله با صیادان غیر مجاز دانست و گفت: همه دستگاه ها باید بر اساس وظایف مشخص شده خود و به صورت هماهنگ و واحد عمل کنند تا بتوان به نتایج خوبی رسید.

وی افزود: پروژه بزرگ اقتصادی سایت میگو و پرورش انواع ماهیان در استان گلستان یکی از کارهای بزرگ و ارزشمند در حوزه آبزی پروری است که به خوبی در حال انجام می باشد.

توماج ادامه داد: خدمت به مردم در جهت رفاه، آرامش و آسایش مهمترین دغدغه مسئولین است چرا که این کار تاکید نظام و دولت می باشد.

نماینده عالی دولت در گمیشان همچنین با تاکید بر تشویق صیادان برای روی آوردن به طرح های اقتصاد مقاومتی، اذعان داشت: باید با ساز و کارهای مناسب برنامه های اقتصاد مقاومتی به صورت یک فرهنگ در بین مردم انجام شود تا بتوانیم با اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و اشتغال باشیم.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی در این حوزه می تواند بر حمایت از تولید کنندگان داخلی، ایجاد اشتغال، رونق مناطق و کاهش صیادان غیر مجاز موثر باشد.

بررسی وضعیت شرکت های تعاونی ماهیگیری و بازدید از جزیره آشوراده و میانکاله از دیگر برنامه های این نشست بوده است.

لازم به ذکر است در این نشست که فرماندار شهرستان بندرگز، معاون فرماندار شهرستان ترکمن، اعضای شورای تامین شهرستان بندرگز، مسئولین شیلات، منابع طبیعی استان و شهرستان و همچنین مسئول محیط زیست شهرستان بهشهر نیز حضور داشتند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار