رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري كلاهبرداري كه با همكاري يكي از همدستان خود و ارائه چک هاي مسروقه ، جعلي و برگشتي از مصالح فروشي ها كلاهبرداري كرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 15 July 2017
 رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري كلاهبرداري كه با همكاري يكي از همدستان خود و ارائه چک هاي مسروقه ، جعلي و برگشتي از مصالح فروشي ها كلاهبرداري كرده بود، خبر داد.

سرهنگ"مجتبي مروتي" گفت: در پي شکايت تعداد زيادي از شهروندان استان مبني براينکه دو كلاهبردار با مراجعه به مغازه هاي لوازم ساختماني و مصالح فروشي هاي در شهرگرگان و شهرهاي اطراف ازجمله گنبد کاووس با ارائه چک هاي مسروقه، جعلي و برگشتي به مغازه داران، لوازم ساختماني و بهداشتي دريافت كرده و خود را يکي از ساختمان سازهاي معتبر در شهر گرگان معرفي كرده اند، تحقيقات ماموران اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداري پليس آگاهي استان جهت شناسايي ودستگيري اين دو كلاهبردار آغاز شد.

سرهنگ مروتي گفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد اين دو متهم با توجه به اينکه احتمال دستگيري خود را مي دادند، به صورت هفته اي و روزانه به شهرستان گنبد کاووس و گرگان رفت و آمد كرده و آخر هفته به شهرستان گرگان مراجعه مي كنند.

رئيس پليس آگاهي استان ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده و استفاده از شگرد هاي خاص پليسي يكي از متهمان در گرگان شناسايي و توسط مامورين اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداري دستگيرشد.

سرهنگ مروتي افزود: با دستگيري اين كلاهبردار و تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متهم با همكاري همدست خود پس از خريد كاشي وسراميك با چك هاي برگشتي وجعلي، مصاح خريداري شده را به يك انباري در حاشيه شهر گرگان انتقال داده و به نصف قيمت به فروش مي رسانند که با كسب اخبار به دست آمده ماموران بلافاصله دو مالخر را شناسايي و دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينكه تا كنون 24 شاكي با مراجعه به پليس آگاهي شكايت خود را از اين كلاهبر دار و همدستش اعلام كرده اند، گفت: متهمان باتشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضائي شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار