فرودگاه کلاله میزبان نمایندگان مجلس ، مسئولین و مدیران ارشد استان و شهرستان و افرادی بود که هدفشان برقراری پرواز در فرودگاه کلاله بود.
کد خبر: ۴۶۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 15 July 2017
فرودگاه کلاله میزبان نمایندگان مجلس ، مسئولین و مدیران ارشد استان و شهرستان و افرادی بود که هدفشان برقراری پرواز در فرودگاه کلاله بود.

رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه شهرام غراوی نماینده مردم مینودشت ، کلاله و مراوه تپه و عضو کمیسیون عمران مجلس ، محمدی بخش مدیرعامل هواپیمایی پویا ، مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ، فرماندار کلاله ، مدیر کل و مسئولین اداره کل فرودگاههای استان و تنی چند از مدیران و شخصیت های استانی و شهرستانی از جمله افرادی بودند که در این جلسه حضور داشتند . در این جلسه که به منظور بررسی راهکارهای برقراری پروازهای فرودگاه کلاله در محل سالن جلسات این فرودگاه برگزار شد، راههای برقراری و استمرار پروازهای این فرودگاه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس میهمان ویژه این جلسه در سخنانی با اشاره به سیاست مجلس و دولت در حمایت همه جانبه از توسعه مناطق کم برخوردار ، بر لزوم راه اندازی فرودگاه بعنوان موتور توسعه شهرستان تاکید کرد .

غراوی نماینده مردم مینودشت ، کلاله و مراوه تپه و عضو کمیسیون عمران مجلس نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل فرودگاههای استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های فرودگاه کلاله در راستای پیشرفت منطقه تاکید کرد .

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان نیز ، ضمن اعلام آمادگی و حمایت از پروازهای فرودگاه کلاله در راستای استفاده از ظرفیت و توان فرودگاه در خدمت رسانی به مردم شرق استان ، بر عملیاتی بودن کامل این فرودگاه تاکید کرد و خاطر نشان کرد امسال در بخش اعتبارات بهسازی و توسعه ، مبالغ خوب و بی سابقه ای برای فرودگاه کلاله در نظر گرفته شده است .

در پایان این جلسه ضمن تاکید دوباره بر لزوم حمایت از پروازها با همکاری و تعامل همه جانبه مسئولین استان و شهرستان ، مقرر گردید اولین پرواز در مسیر تهران _کلاله_تهران از روز چهارشنبه 18 مرداد ماه آغاز و در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته ادامه یابد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار