استاندار گلستان:
استاندار گلستان با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: خانواده ها نقش مهمی در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب دارند.
کد خبر: ۴۶۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 16 July 2017
استاندار گلستان با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: خانواده ها نقش مهمی در تبیین فرهنگ عفاف و حجاب دارند.
 
 "حسن صادقلو" با بیان این که موضوع حجاب خواستگاه فرهنگی دارد گفت: موضوع حجاب با یک پویش اجتماعی حل نمی شود بلکه باید در پویش تاریخی خواستگاه حجاب را درک کرد و به موضوع اصلی حجاب رسید.

وی افزود: یکی از موضوعات ما در موضوع عفاف و حجاب تبیین مسئله حجاب در جامعه است و در این عرصه وظیفه روحانیت و دستگاه های فرهنگی یک وظیفه سنگین و اصلی است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از بانوان ما در موضوع عفاف و حجاب، انتخاب نوع حجاب را روند پوشش ظاهری پدران و مادران خود می دانند بیان کرد: ممکن است این جوان اگر ریشه حجاب را درک نکند با چند سوال ساده وی را به شک و شبهه در حوزه حجاب پیش ببریم.

صادقلو تاکید کرد: امروز نمی توان با یک فرمول موضوع حجاب را حل کرد بلکه باید بسیاری از موضوعات کشور را به مباحث چهره به چهره بکشانیم در این صورت موفق نخواهیم بود.

وی گفت: برای حل مشکل عفاف و حجاب منبع و مصدر موضوع را روحانیت قرار دهیم تا بتوانیم برای حل این موضوع موفق عمل کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت نقش خانواده ها در موضوع عفاف و حجاب گفت: باید این موضوع در خانواده ها بخصوص توسط مادران جامعه ما تبیین شود که با توجه به این عقیده باید نسبت به تبیین مسئله حجاب برای مادران جامعه بیشتر متمرکز شویم.

صادقلو گفت: پراکندگی در برنامه ها و اقدام یکی از مشکلات بسیار مهم در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب است و نباید موازی کاری انجام شود تا بتوانیم هدفمند نسبت به موضوع پیش برویم.

وی افزود: یکی از موضوعات حل موضوع حجاب مسئله منزلتی این موضوع است و برای هر فرد در کلام دقت لازم را داشته باشیم تا فرد در حوزه حجاب به جای جاذبه به سمت دافعه پیش نرود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار