معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استراتژی دولت گفتگوی مسالمت آمیز و راهبرد اصلی آن اجرای درست قانون است، همه باید تلاش کنیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ وحدت به اهداف عالی خود برسد.
کد خبر: ۴۶۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 17 July 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استراتژی دولت گفتگوی مسالمت آمیز و راهبرد اصلی آن اجرای درست قانون است، همه باید تلاش کنیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ وحدت به اهداف عالی خود برسد.

"علی اصغر طهماسبی" در همایش یک روزه منطقه ای استانداری های گلستان، مازندران و سمنان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای نظام به هیچ عنوان نباید کوچک شمرده شود، مردم به اصلاح امور می اندیشند، به اخلاق مداری معتقد و از فساد و نا کارآمدی بیزارند.

وی ادامه داد: حوزه کاری وزارت کشور در استانداریها، فرمانداریها و بخشداریها حوزه شناختی، اجرایی، نظارتی، آگاهی بخشی و کمک به پیاده سازی سیاست های دولت محترم است.

طهماسبی، توجه به منافع ملی و سرمایه های اجتماعی، داشتن ایمان و اعتقاد به کار، اخلاص و فداکاری، تدبیر و شجاعت را از دیگر مشخصات کار در حوزه وزارت کشور عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه عرصه سیاست ورزی در جامعه ما قانونمند و قاعده مند حرکت نمی کند، گفت: اگر عرصه سیاست به سمت خشونت حرکت کند و پای سیاست به خشونت باز شود، مشکلات و زخم هایی سرباز خواهد کرد که مانند باتلاق همه را در خود خواهد کشید.

وی در ادامه هتاکی به رئیس جمهور منتخب مردم، شعرخوانی در مناسبت های مختلف برای کوچک جلوه دادن دستاوردهای دولت و نسبت دادن افعال حرام به شخص رئیس جمهور در فضای مجازی را عامل ایجاد دوقطبی در جامعه عنوان و تأکید کرد: سیاست نه عرصه خصومت که باید عرصه رقابت باشد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: اگر اختلاف نظر در سیاست شکل عقیدتی و ارزشی به خود بگیرد، هر طرفی خود را در جبهه حق و طرف مقابل را باطل تصور خواهد کرد و میدان سیاست را به عرصه خصومت و خشونت تبدیل خواهد نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: اصل وجود اختلاف در جریانهای سیاسی اجتناب ناپذیر است اما آنچه که اهمیت دارد نحوه برخورد با این اختلافات است.

وی اضافه کرد: متأسفانه شاهدیم، بسیاری از مطالبی که باید در جلسات تصمیم گیری و پشت میز سیاست گذاری به بحث گذارده شود، از طریق تریبونهای مختلف مطرح و ادبیات پاسخگویی تند و بدون مستندات جایگزین رویکرد گفتگو شده است.

طهماسبی تأکید کرد: آنچه که خواست مردم است و در پای صندوقهای رأی، اجتماعات و راهپیمایی ها شنیده می شود؛ مسالمت جویی، آرامش و صلح طلبی، حفظ امنیت، عزت مداری و غرور ملی است اما صدایی که از برخی تریبونها شنیده می شود متأسفانه بکارگیری زبان غیرمسالمت آمیز و کینه توزی است و این برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: در چنین فضایی اعتماد به سیاست گذاران و اطمینان به اینده و سرمایه گذاری از کشور رخت بر می بندد و باید چاره ای در این خصوص اندیشیده شود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار