رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد كل نيروهاي مسلح در گرگان گفت: ایستادگی و مقاومت مردم در دفاع مقدس آوازه جمهوری اسلامی را در جهان طنین انداز کرد.
کد خبر: ۴۶۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 17 July 2017
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد كل نيروهاي مسلح در گرگان گفت: ایستادگی و مقاومت مردم در دفاع مقدس آوازه جمهوری اسلامی را در جهان طنین انداز کرد.
 
سردار" بهمن کارگر" در دیداربا فرماندهان نظامي وانتظامي استان گلستان اظهار داشت: انسان وقتی موضوع دفاع مقدس را نگاه می کند, می بیند برکات دفاع مقدس روز به روز شکوفاتر می شود.

وی افزود: امروز هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است و این ایستادگی و مقاومت در آن دوران بود که امروز نام و آوازه  جمهوری اسلامی ایران را در جهان طنین انداز کرده است.

سردار کارگر گفت : در دفاع مقدس به این موضوع رسیدیم که "می توانیم" و امروز پیشرفت در ساخت موشک، سلول‌های بنیادی، نانو و همچنین علم پزشکی و سایر موضوعات را مدیون همین شعار هستیم که فعل می توانیم را صرف کردیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیروی مسلح با اشاره به اینکه در مقابل استکبار جهانی تنها کشوری که تمام قد ایستاده و به آن افتخار می کند جمهوری اسلامی ایران است افزود: این افتخار بر پیشانی نظام است که نگذاشتیم سوریه و عراق سقوط کند و همه اینها ثمره دفاع مقدس و خون شهداست.

وي در ادامه به افزايش زائران راهيان نور كشور اشاره كرد و افزود: یکی از اقدامات خوبی که انجام گرفته راهیان‌نور دریایی است که در کشور در حال اجراست و امید داریم بتوانیم تا پایان برنامه ششم، به 8 میلیون نفر زائر راهیان نور برسیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما می‎توانیم در بحث راهیان نور بیش از 120 هزار نفر در شب اسکان دهیم که قبلا این آمار بسیار پایین‎تر بود و امید داریم در افق چشم‎انداز برنامه ششم توسعه این تعداد به بیش از 200 هزار نفر برسد.

کارگر افزود: بیش از 6 شش میلیون نفر در سال گذشته در اردوهای راهیان نور حضور داشتند که بیش از 40 درصد آن‌ها در منطقه غرب و شمال غرب بوده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی را در حال حاضر ثمره ایستادگی و مقاومت ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اعلام کرد و با بیان اینکه 8 سال دفاع‌مقدس رزمندگان ما شعار "ما می‎توانیم" را محقق کردند، گفت: در مقابل استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه ایستاده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار