مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در بندرگز:
مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز گفت: توجه به گردشگری به عنوان یکی از مطرح ترین موضوعات امروزه در سطح کشور میتواند مشکل اشتغال را حل کند.
کد خبر: ۴۶۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 19 July 2017
مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز گفت: توجه به گردشگری به عنوان یکی از مطرح ترین موضوعات امروزه در سطح کشور میتواند مشکل اشتغال را حل کند. 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور علی اصغر میرزایی فرماندار و مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در محل فرمانداری شهرستان بندرگز برگزار شد.

مهندس ابراهیم کریمی گفت: توجه به گردشگری به عنوان یکی از مطرح ترین موضوعات امروزه در سطح کشور میتواند مشکل اشتغال را  حل  کند.

وی افزود:  در طرح  آمایش استان گلستان، طرح مزیت های پیشروی استان و طرح تکاپوی کشوری،  گردشگری به عنوان اولویت مورد تاکید قرار گرفته  و در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسیده است که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

کریمی اشاره کرد: شهرستان بندرگز از ابتدای طرح گردشگری بعنوان یکی از اساسی ترین اولیوت های استان گلستان بوده و  این شهرستان با توجه به پتانسیل هایی از جمله محوطه ساحلی بندرگز و نوکنده، وجود جنگل های زیبا از بسترهای بسیار خوبی در زمینه گردشگری برخورداراست و باید با برنامه ریزی حداقل  زیرساخت های گردشگری در این شهرستان محیا شود و نبود زیرساخت های مناسب از نقاط ضعف این شهرستان می باشد و امید است که شهرداری و شورای شهر بندرگز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

ابراهیم کریمی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تا کنون نگاه ویژه ای به شهرستان بندرگز داشته و تامین اعتبار پروژه هایی از جمله کمپینگ ساحلی بندرگز و نوکنده و  پارک جنگلی باغو توسط این اداره کل صورت گرفته است که از پروژه های سطح ملی و استانی به شمار میرود.

وی افزود: در حوزه بخش خصوصی نیز اقدامات خوبی توسط این اداره کل انجام  و با پیگیری های صورت گرفته  موانع و مشکلات دو پروژه بزرگ رفع و ما به زودی شاهد استارت این پروژه های عظیم در حوزه ساحل بندرگز خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان گفت : همچینین با توجه به تمامی مشکلات موجود مباحث مربوط به طرح گردشگری جزیره آشوراده در حال پیگیری  و طرح آن مصوب شد و امید است در دولت دوازدهم طرح آن  به مرحله اقدام و اجرا برسد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار