دبير مرجع كنوانسيون حقوق ملي كودك با حضور در مرکز فراگیر گرگان از فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص بازدید نمود.
کد خبر: ۴۶۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 22 July 2017
 دبير مرجع كنوانسيون حقوق ملي كودك با حضور در مرکز فراگیر گرگان از فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص بازدید نمود.

در اين ديدار كه مديركل امور بانوان و خانواده استانداري، مدير آموزش و پرورش استثنايي نيز حضور داشتند عبدالرحيم سيفي ضمن ارائه گزارشي از نحوه خدمت رساني به كودكان گلستاني در قالب فعاليت هاي فرهنگي، هنري، ادبي، علمي و اسلامي، از كانون به عنوان تنها نهاد تخصصي در زمينه غني سازي اوقات فراغت كودكان در تمامي ايام سال نام برده و بيان داشت: خوشبختانه به واسطه حمايت ها و هم دلي هاي موجود بين كانون و آموزش و پرورش تاكنون تعداد سه باب از مراكز فرهنگي هنري كانون در شهرستان هاي گرگان، گنبد و آق قلا تبديل به مركز فراگير شده و امكان برخورداري كودكان با نيازهاي ويژه در كنار كودكان عادي فراهم شده است.

وي با اشاره به بندهايي از پيمان نامه حقوق كودكان، ايجاد بستر مناسب براي رشد فكري و ذوقي كودكان و كمك به شكوفايي استعدادهايشان را از جمله مهم ترين اهداف كانون برشمرده و از مسئولين طراز اول استاني خواست تا با حمايت هاي همه جانبه امكان توسعه مراكز فراگير و كتاب خانه هاي سيار را در استان فراهم سازند.

در اين ديدار سكينه بشارت نيا مربي مسئول مركز نيز به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اعضا و مربيان پرداخت.

كتاب خواني كودكان استثنايي همراه با مادران، قصه گويي و تصويرسازي كتاب، نمايش فيلم كوتاه چرخ و فلك با موضوع امام رضا(ع) و شركت در كارگاه هاي سفال و پويانمايي از ديگر برنامه هاي اين بازديد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار