فرماندار گمیشان خبر داد:
فرماندار و رییس شورای هماهنگی ثبت وقابع حیاتی گمیشان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال در شهرستان گمیشان 434 نفر ولادت ثبت شده است.
کد خبر: ۴۶۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 25 July 2017
فرماندار و رییس شورای هماهنگی ثبت وقابع حیاتی گمیشان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال در شهرستان گمیشان 434 نفر ولادت ثبت شده است.

امیرشیر توماج در گفت و گو با واحد خبر صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به میزان ولادت در سه ماهه نخست سال در شهرستان گفت: از این میزان 200 نفر متولدین شهر و 234 نفر متولدین روستا بوده است.

وی با اشاره به میزان ازدواج در گمیشان اذعان داشت: 162 نفر ازدواج در سه ماهه نخست سال در گمیشان به ثبت رسیده است که میانگین سن ازدواج مردان 27 سال و زنان 20 سال می باشد.

توماج در ادامه با اشاره به کاهش میزان وفات در شهرستان اضافه کرد: وفات 56 نفر در سطح شهرستان در سه ماهه نخست به ثبت رسیده است و این کاهش نشان از افزایش امید به زندگی در سطح شهرستان بوده است.

رییس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی گمیشان افزود: در خصوص طلاق در سطح شهرستان گمیشان هیچ گونه طلاقی ثبت نشده است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود ازدواج، ولادت، وفات و طلاق را چهار مولفه مهم در حوزه ثبت وقایع حیاتی برشمرد و خاطر نشان کرد: آمار و اطلاعات حوزه ثبت وقایع حیاتی در برنامه ریزی و تصمیم گیری ها نقش مهمی را دارد و از عموم مردم شهرستان می خواهیم نسبت به ثبت به موقع وقایع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار