معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و تنها راه نجات کشور در حوزه اقتصادی, رویکرد اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۴۷۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 31 July 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در دیدار مردمی در مسجد قائم آل محمد شهرستان محله شهرک بخارایی گنبدکاووس اظهار داشت: تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و تنها راه نجات کشور در حوزه اقتصادی, رویکرد اقتصاد مقاومتی است. 

مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: با توجه به گستردگی شهرستان و وجود 190 روستا در این حوزه,برآنیم تا از تمام ظرفیتها و امکانات دستگاههای اجرایی در راستا اقتصاد مقاومتی با محوریت روستاها به ویژه روستاهای محروم استفاده نماییم. 

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان اتفاقات خوبی در حال انجام است و طی روزهای گذشته, پروژه بزرگ بهره برداری ید در منطقه داشلی برون با سرمایه گذاری مجموع 700 میلیارد تومان و 100 نفر اشتغالزایی توسط شرکت غدیر کلنگ زنی شد و در حوزه استفاده از انرژی خورشیدی نیز با شرکت بنگلادشی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری قرارداد منعقد شده که می تواند هم در اقتصاد و هم در اشتغال شهرستان تحول خوبی ایجاد نماید. 

وی تصریح کرد: تفاهم نامه ای نیز با اتاق بازرگانی استان و تهران بسته شد تا هیئت های سرمایه گذاری کشورهای دیگر که در گذشته اغلب به مرکز استان دعوت میشدند به شهرستان گنبد دعوت شده و ظرفیت و پنانسیل شهرستان را دیده و برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی نمایند. 

کریمی یادآور شد: امید داریم در دولت جدید منطقه آزاد تجاری در مجلس به تصویب برسد و شرایط خوبی در این شهرستان ایجاد شود تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقمند به سرمایه گذاری در منطقه شوند. 

وی تاکید کرد: طی ماههای گذشته مشکلات آب و برق روستاها بسیاری از مدیران را تحت فشار قرار داده است و بدلیل گرما شدید منابع آب های زیرزمینی ما تا حدود 25 تا 30 متر کاهش شدید داشته و این امر سبب شده که اگر در سالهای گذشته مشکل آب فقط در تعدادی از 34 روستای بخش داشلی برون باشد امسال 134 روستا بخش مرکزی را نیز درگیر این مشکل نماید. 

وی تصریح کرد: البته این امر سبب نخواهد شد که از دیگر مسائل و مشکلات مردم دیگر مناطق غافل بمانیم و مشکلات این محله چون آسفالت کوچه و خیابان, روشنایی معابر, احداث سالن ورزشی, مشکلات بهداشتی و دیگر مشکلات شما با هماهنگی مدیران پی گیری و سعی میکنیم بخشی از این مشکلات را برطرف نماییم. 

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: شهرستان گنبدکاو س دارای ظرفیت ها و پنانسیل های بسیار خوبی است و بنده به عنوان فرماندار و یک نهاد حاکمیتی تمام تلاش و سعی خود را کردم تا اولویت و مسائل اصلی زندگی مردم دست خوش حاشیه ها نشود و شهر و شهرستان وارد حاشیه نشده تا از مسیر اصلی خارج شود.

وی تصریح کرد: مردم گنبدکاووس با وجود اقوام و مذاهب گوناگون با همدلی و اتحاد در کنار هم زندگی میکنند و علما و ائمه جماعات نیز با محوریت امام جمعه شهرستان با تعامل و همدلی در جهت پیشرفت شهرستان و برنامه های مذهبی و فرهنگی گام بر میدارند.

کریمی اظهار کرد: در سال 96 برنامه های خوبی برای در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرستان رخ خواهد داد و بتوانیم شرایط خوبی را برای جوانان در جهت استفاده از این حوزه ها فراهم نماییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار