مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین جشنواره ملی آیات در استان خبر داد و گفت: گلستان سال جاری میزبان دومین جشنواره ملی آیات با موضوع نقاشی است.
کد خبر: ۴۷۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 06 August 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین جشنواره ملی آیات در استان خبر داد و گفت: گلستان سال جاری میزبان دومین جشنواره ملی آیات با موضوع نقاشی است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در سومین جلسه شورای قرآنی استان بابیان این نکته که گلستان سال ٩٣ میزبانی جشنواره آیات با موضوع تئاتر را بر عهده داشته، افزود: جشنواره آیات رویدادی فرهنگی و هنری با محوریت قرآن و عترت است .

وی در توضیح اهداف جشنواره، گفت: تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه قرآن و عترت و نشر آن، توسعه و ترویج هنرهای قرآنی و عترتی در حوزه ملی و بین‌المللی، ارتقا همه‌جانبه و توسعه پایدار هنرهای حوزه قرآن و عترت از طریق ایجاد فضای رقابتی ازجمله اهداف جشنواره به شمار می‌رود.

به گفته این مسئول گلستانی، زمینه‌سازی برای تعامل، تبادل و انتقال تجربه بین شرکت‌کنندگان در گستره ملی، نمایش و چاپ آثار برای ترغیب و تشویق هنرمندان و حمایت از هنرمندان برای خلق آثار هنری متناسب و درخورشان، از دیگر اهداف جشنواره ملی نقاشی آیات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: به‌زودی فراخوان دومین جشنواره ملی آیات با موضوع نقاشی در گلستان منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان به این حوزه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است سومین جلسه شورای قرآنی با همین موضوع  و باهدف تبادل‌نظر و بررسی و کارشناسی ابعاد مختلف جشنواره، صبح امروز با حضور اعضای شورای قرآنی استان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار