رییس راهور:
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی گلستان گفت: 71 نقطه پُرحادثه رانندگی در سطح استان شناسایی شده است که بیشترین آن مربوط به شهرهای گرگان و گنبد است.
کد خبر: ۴۷۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 07 August 2017
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی گلستان گفت: 71 نقطه پُرحادثه رانندگی در سطح استان شناسایی شده است که بیشترین آن مربوط به شهرهای گرگان و گنبد است.

سرهنگ ستاد ایوب شرافتی افزود: با در نظر گرفتن آمار تلفات و مصدومان ناشی از حوادث رانندگی طی چهار ماهه نخست امسال؛ شهر رامیان نیز از مناطق حادثه خیز محسوب می شود.

وی بیان داشت: در زمان حاضر توجه نداشتن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم به ترتیب با 35 و 31 درصد بیشترین علت بروز سوانح رانندگی درون شهری در گلستان است.

شرافتی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد کشته شدگان سوانح رانندگی درون شهری گلستان طی چهار ماهه نخست امسال گفت: طی این مدت 94 درصد فوتی های سوانح رانندگی را عابرین پیاده، موتورسواران و ترک نشینان تشکیل دادند.

رئیس پلیس راهور گلستان همچنین به معضل ترافیکی در ناهارخوران گرگان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می شود با احداث مراکز تفریحی مناسب انحصار تفریح از ناهارخوران خارج تا ترافیک شکسته و در سطح شهر توزیع شود.

شرافتی با بیان اینکه بسیاری از کوچه ‌های گرگان عقب‌ نشینی ‌لازم را نداشته و تردد خودرو در آن به سختی انجام می‌ شود، تصریح کرد: هسته مرکزی شهر هم دچار مشکلات زیادی است که باید به صورت متوازن و همزمان حل شود. 

وی از چهارشنبه بازار و بافت قدیمی گرگان نیز به عنوان دیگر معضلات ترافیکی گرگان یاد کرد اما در عین حال به راهکارهای دستگاههای ذیربط برای حل آنها اشاره نکرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار