معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 08 August 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

"قسم به قلم و آنچه می نویسید"

نام گذاری هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار، فرصت و بهانه‌ای است برای پاسداشت خدمات انسان‌های شایسته و حقیقت طلبی که چشم بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند.

روز خبرنگار، فرصتی برای شناسائی و بررسی ابعاد و نقش رسانه ها به عنوان قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان چشم بیدار جامعه، زبان گویای مردم و رابط بین مردم و مسئولین، در عرصه اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت از یکسو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر است.

از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه در صحنه‌های پرمخاطره انقلاب و جنگ تحمیلی به انعکاس اخبار پرداخته و در تهاجم فرهنگی دشمن، بر ملا کننده طرح‌های پیچیده و خزنده دشمنان بوده‌ و کم نبوده‌اند خبرنگاران فداکاری همچون شهید محمود صارمی که تا پای جان بر عهد و پیمان خویش ایستادگی کردند.

امروز حفظ منزلت اجتماعی و جایگاه ارزشمند خبرنگاران و اصحاب متعهد رسانه، که حرمت قلم را به بهایی سنگین پاسداری کرده و در برابر تهدید و تطمیع سر خم نمی‌کنند، وظیفه مسئولان است تا با فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب، اصحاب قلم را در ایفای نقش سازنده انقلابی، دینی و ملی خود یاری نمایند.

اینجانب به نوبه خود روز خبرنگار را به تمامی جهادگران عرصه اطلاع رسانی در استان گلستان تبریک گفته و ضمن خدا قوت و دست مریزاد به خبرنگاران پرتلاش و اصحاب رسانه، بهروزی و موفقیت همه این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

علی اصغر طهماسبی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار