سرپرست اداره كل راه شهرسازي استان گلستان:
سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان از بهسازي و آسفالت 27 كيلومتر از راههاي روستايي استان گلستان در ابتداي سالجاري خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 09 August 2017
سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان از بهسازي و آسفالت 27 كيلومتر از راههاي روستايي استان گلستان در ابتداي سالجاري خبر داد.

مهندس حسين محبوبي در گفتگو با پايگاه خبري اين اداره كل گفت : عليرغم محدوديت هاي اعتباري و عدم تخصيص بموقع منابع  به پروژه هاي بخش راه ، از ابتداي سالجاري تا كنون عمليات احداث 27  كيلومتر از راههاي روستايي استان با هزينه اي معادل 70 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي و استاني به پايان رسيده است .

وي افزود: در حال حاضر كليه پروژه ها با استفاده از منابع جايگزين مالي از قبيل استفاده از اسناد خزانه و  اجرا و اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان در استفاده ازاين منابع تا كنون دراستان پيشرو بوده است .

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از بهر مندي 98 درصد از جمعيت روستايي استان از راه مناسب آسفالته خبر داد و گفت: تا پايان برنامه ششم توسعه كشور و در صورت تامين منابع و اعتبارت لازم ، كليه روستاهاي بالاي 50 خانوار استان از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهد شد و بهسازي وآسفالت روستاهاي بالا 20 خانوار شروع خواهد شد هر چند در برخي از شهرستانهاي استان كار آسفالت راه هاي 20 خانوار در حال انجام و برخي نيزبه پايان رسيده است .

استان گلستان داراي 3500 كيلومتر راه روستايي مي باشد كه حدود 2600 آن آسفالته است .
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار