معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان:
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به روند رو به رشد علم و فناوری در نیروی انتظامی گفت: دانش محوری و توسعه خدمات الکترونیکی مبنای ماموریت های نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۴۷۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 09 August 2017
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به روند رو به رشد علم و فناوری در نیروی انتظامی گفت: دانش محوری و توسعه خدمات الکترونیکی مبنای ماموریت های نیروی انتظامی است.
 
سرهنگ "عسکر ساوری" در مراسم افتتاحیه خدمات تشخیص هویت در دفاتر پلیس + 10 مرکز استان گفت: دانش محوری و حرفه ای شدن مبنای ماموریت های نیروی انتظامی است و باید از این ظرفیت و امکانات موجود در کنار تخصص در پیشبرد اهداف ناجا استفاده کنیم.

وی توسعه خدمات الکترونیکی را یکی از مهمترین برنامه های پلیس در استفاده از آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های علمی روز عنوان کرد و گفت: مقابله هدفمند و موثر پلیس با مجرمان از طریق کسب علم و آخرین اطلاعات روز از ضروریات ایجاد امنیت در جامعه است.

این مقام انتظامی، آموزش هدفمند و مستمر را در پیشبرد برنامه ها و اقدامات نیروی انتظامی بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و بیان داشت: آموزش هدفمند و موثر علاوه بر استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان موجب ارتقاء رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس می شود.

وی اظهار داشت: آموزش زیر ساخت و بستر پیشبرد اهداف در نیروی انتظامی است و افزایش توانمندی، کارآمدی، مهارت و بالا بردن توان عملیاتی و اجرایی در سایه به روز بودن دانش میسر می شود.

سرهنگ ساوری به تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در کاهش وقوع جرایم اشاره کرد و گفت: گسترش فعالیت های مبتنی بر اطلاعات، نیروی انتظامی را بر آن داشت تا با طبقه بندی فعالیت های سازمانی، ماموریتی و خدماتی این نهاد خدمتگزار، فناوری اطلاعاتی و ارتباطات را جهت تسهیل امور در هر یک از حوزه های فوق وارد عرصه کند.

وی تاکید کرد: سیستم فوریت های پلیس 110 و پلیس + 10 و سایر خدمات الکترونیکی پلیس بیانگر این است که پلیس از لحاظ امکانات و زیر ساخت های ارتباطی وارد مرحله عملیاتی جدیدی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان خاطر نشان کرد: خدمات الکترونیکی در حوزه رسیدگی به تخلفات رانندگی و صدور گواهی نامه، ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه گذرنامه، نظام وظیفه، تشخیص هویت و سایر امورات و از طرفی یکپارچه سازی فعالیت های درون سازمانی از نشانه های توسعه خدمات الکترونیکی و به کارگیری روش های نوین در مجموعه بزرگ نیروی انتظامی است.

سرهنگ ساوری در پایان با تاکید بر روند رو به رشد علوم و فناوری در ماموریت های نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: مقابله علمی و هدفمند با جرایم از ضروریات ایجاد امنیت در جامعه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار