معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای استان گفت: خبرنگاران از مظلوم ترین اقشار جامعه محسوب می شوند و علی رغم داشتن شغلی پرمخاطره و بدون تعطیلی، عموماً از درآمد ناچیزی برخوردارند.
کد خبر: ۴۷۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 10 August 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای استان گفت: خبرنگاران از مظلوم ترین اقشار جامعه محسوب می شوند و علی رغم داشتن شغلی پرمخاطره و بدون تعطیلی، عموماً از درآمد ناچیزی برخوردارند.

"علی اصغر طهماسبی" با تبریک 17 مرداد و روز خبرنگار، ادامه داد: خبرنگاران، با وجود تمامی بی مهری ها در سردترین و گرم ترین روزهای سال، شب و روز با وجود تمامی سختی ها و مخاطرات، بواسطه عشقی که به کارخود دارند، به رسالت اطلاع رسانی خویش می پردازند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بیان کرد: در سالهای اخیر نیز با توجه به رقابت رسانه ای با غول های خبری جهان و همچنین بوجود آمدن شبکه های اجتماعی و گستردگی مخاطبان آنها، وظیفه خبرنگاران ما سخت تر از قبل شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید چشم بینای مسئولین و صدای مردم باشند، اظهار کرد: امروز یکی از مسائل اصلی که شما خبرنگاران عزیز می توانید به آن بپردازید مسأله آسیب های اجتماعی و بویژه حاشیه نشینی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: امروز به لطف چشمان تیزبین شما خبرنگاران محترم، شاهد فساد کمتری در کشور هستیم.

طهماسبی با اشاره به جمله ای از امیر مؤمنان حضرت علی(ع) که فرمودند: "علم و قلمی که اصلاح نکند، گمراهی است"، گفت: مسئولین به دلیل مشغله زیاد ممکن است یک چیزهایی کمتر مورد توجهشان قرار بگیرد و ما این انتظار را از اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز داریم که هر مسأله مهمی که ممکن است به دلایلی مورد توجه مردم و مسئولین قرار نگیرد، اطلاع رسانی کنند.

وی با توجه به بحران آب و خشکسالی قریب و الوقع؛ پرداختن به فرهنگ مصرف مردم را از دیگر رسالت های اصحاب رسانه عنوان کرد.

طهماسبی در پایان گفت: بنده به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار طی چهارسالی که در این سمت در خدمت مردم عزیز استان گلستان هستم همواره تلاش کردم تعامل سازنده ای با خبرنگاران عزیز داشته و در مناسبت های مختلف پاسخگوی سؤالات این عزیزان بوده و از ظرفیت اصحاب رسانه استفاده کنم و توصیه که به مدیران دستگاههای اجرایی استان دارم این است که با عتماد به اصحاب رسانه مسائل مختلف را با خبرنگاران در میان بگذارند و دور خود دیوار نکشند.

در پایان این آیین از برگزیدگان حوزه خبر و اطلاع رسانی صدا و سیما توسط معاون صدا و سیمای استان تقدیر بعمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار