عصر سه شنبه صورت گرفت:
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که به منظور بازدید از مناطق سیل زده به گلستان آمده است، عصر سه شنبه (24 مرداد) با استاندار گلستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۷۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 16 August 2017
 حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که به منظور بازدید از مناطق سیل زده به گلستان آمده است، عصر سه شنبه (24 مرداد) با استاندار گلستان دیدار و گفتگو کرد.
 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این دیدار گفت: مهمترین عامل در مدیریت سوانح طبیعی توجه به مقوله پیشگیری قبل از بروز این حوادث و کاهش آسیب های جبران ناپذیر آن است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی اظهار کرد: کشور و استان گلستان حوادث مختلفی را تجربه کرده اند و مهمترین مساله در این گونه حوادث طبیعی تلاش برای پیشگیری و کاهش آسیب ها است.

وی بابیان اینکه برای جلوگیری از خسارت ناشی از سیل باید به دنبال راهکار ملی باشیم، افزود: پیشگیری از وقوع سیل و حوادث بعد از آن با بودجه استانی محقق نمی‌شود.

حجت الاسلام معزی با اشاره به بازدید خود از مناطق سی لزده گلستان، عملکرد هلال احمر در این گونه حوادث را خوب بیان کرد و گفت که در گزارش بازدیدم زحمات مسئولان استان و هلال احمر را خدمت مقام معظم رهبری ارائه خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اضافه کرد: خوشبختانه حجم خرابی‌ها در استان گلستان کم است اما می‌طلبد اقدامات موثری برای حل مشکلات مردم آسیب‌دیده از این حوادث انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مساله اطلاع‌رسانی به موقع در حوادث، مهم است و می‌تواند از بروز خسارت‌های جانی و مالی جلوگیری کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر یادآور شد: وقوع حادثه سیل ، مقام معظم رهبری را متاثر کرد و ایشان تکلیف کردند تا به گلستان سفر کنم و از نزدیک شاهد امداد رسانی به مناطق سیل زده استان باشم.

حسن صادقلو استاندار گلستان نیز از حسن توجه و محبت های مقام معظم رهبری در خصوص سوانح حادث شده در استان گلستان قدر دانی کرد و گفت: نمایندگان مقام معظم رهبری در یک‌ سال گذشته 3 بار در بحث اجلاسیه 4 هزار شهید، حادثه تلخ معدن زمستان یورت و سیل به استان سفر کردند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت مسئولان استان، مشکلات مناطق سیل زده در اسرع وقت برطرف شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار