مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خبر داد:
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام 4 روز در گرگان و 3 روز در گنبد کاووس خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 21 August 2017
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام 4 روز در گرگان و 3 روز در گنبد کاووس خبر داد.

مهندس ابراهیم کریمی با اشاره به اینکه جشنواره یازدهم در گلستان با برنامه ای متفاوت و برای نخستین بار در دو شهرستان گرگان و گنبد کاووس برگزار خواهد شد افزود: این جشنواره 13 لغایت 16  شهریور ماه به مدت 4 روز در شهرستان گرگان و 18 لغایت 20 شهریور در شهرستان گنبد کاووس با اجرای برنامه های به یاد ماندنی  برگزار می شود.

او در ادامه  به برنامه های اجرایی جشنواره یازدهم در دو شهرستان اشاره و تشریح کرد: موسیقی و آیین های اقوام مختلف از سراسر کشور، نمایش و فروش صنایع دستی هنرمندان استان های مختلف ، ایجاد سیاه چادر عشایر و اقوام مختلف  و همچنین ایجاد بوم کلبه گردشگری روستایی در محوطه بیرونی جشنواره  و همچنین معرفی و فروش سوغات استان های شرکت کننده از جمله برنامه های این جشنواره است.

 رییس یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در پایان گفت: هدف از برگزاری این نوع جشنواره ها و گسترده کردن  آنها در جای جای گلستان که با معرفی ظرفیت های مختلف استان برگزار می شود  بتوان استان گلستان را آنچه که لیاقتش هست در سطح جامعه و گردشگران معرفی کنیم و امیدواریم از این فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.
 
محل برگزاری جشنواره یازدهم در شهرستان گرگان: کیلومتر 4 جاده گرگان - آق قلا- نمایشگاه  بین المللی گرگان
محل برگزاری جشنواره یازدهم در شهرستان گنبد کاووس: میدان بسیج- مجموعه ورزشی المپیک گنبد کاووس

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار