مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا:
مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا از پیش‌بینی بیش از 7 میلیارد تومان به پروژه‌های شهرستان گرگان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 21 August 2017
مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا از پیش‌بینی بیش از 7 میلیارد تومان به پروژه‌های شهرستان گرگان خبر داد.

داوود خسروی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: بیش از 7 میلیارد تومان به پروژه‌های شهرستان گرگان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: قریب به 100 روستا در شهرستان گرگان وجود دارد که از این تعداد طرح هادی در 74 الی 75 روستا اجرایی شد و خوشبختانه فاز دوم و فاز سوم در برخی از روستاهای شهرستان گرگان صورت گرفت.

* اجرای طرح هادی موجب ماندگاری مردم در روستاها می‌شود

مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا ابراز کرد: در هفته گذشته روستاهای امیرآباد، محمدآباد و حیدرآباد جزو روستاهایی بودند که برای بار دوم آسفالت انجام شد.

خسروی با بیان اینکه بیش از 7 میلیارد تومان برای پروژه‌های گرگان پیش‌بینی شد، خاطرنشان کرد: این اعتبار برای پروژه‌هایی است که نیمه‌کاره بودند و یا پروژه‌هایی که با دهیاری‌ها مشارکت داشتند و در سال 1396 مصوب شد که پروژه‌ها در قریب به 40 روستا اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی موجب ماندگاری مردم در روستاها می‌شود، اذعان کرد: با اجرای طرح هادی در روستاها مسائل رفاهی و بهداشتی رعایت می‌شود و مردم ترغیب می‌شوند که در روستاها سکونت کنند و در همانجا بمانند و اجرای طرح هادی در روستاها محاسن بسیاری دارد.

*144 واحد در مرحله 90 درصد پیشرفت قرار دارند

مدیر بنیاد مسکن شهرستانهای گرگان و آق‌قلا ابراز کرد: در شهرهای دارای بیش از 25 هزار نفر جمعیت پروژه تعریف کردیم که در حال حاضر 144 واحد در مرحله 90 درصد پیشرفت قرار دارند که طی یک الی دو ماه آینده این پروژه‌ها واگذار خواهد شد.

خسروی بیان کرد: این پروژه‌ها را به کمیته امداد امام خمینی و حساب 100 امام خمینی اطلاع دادیم تا افرادی که به هر دلیلی آورده اولیه ندارند و یا آورده اولیه آنها بسیار کم است قریب به 24نفر را در شهرستان گرگان در این لیست دیدیم که شاید با حداقل آورده صاحب خانه شدند.

وی افزود: از تعداد 144 واحدی که در گرگان ساختیم حدود 40 الی 55 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره دارند یعنی تمام واحدها 40 میلیون وام را دارند ولی برخی از واحدها وام‌های تکمیلی از بانک رسالت را گرفتیم.

* شناسایی زمین در شهرستان گرگان در حال انجام است/ به افرادی که خانه‌های فرسوده روستایی دارند تسهیلات داده می‌شود

مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا ابراز کرد: در گذشته مبلغی برای مستجر تحت عنوان ودیعه مسکن داشتیم که قریب به دو الی سه سالی است که این مبلغ به بنیاد مسکن پرداخت نمی‌شود.

خسروی با بیان اینکه شناسایی زمین در شهرستان گرگان در حال انجام است، گفت: در شهرستان گرگان یک الی دو پروژه برای سال 1396 تعریف می‌کنیم.

وی اذعان کرد: افرادی که دارای خانه‌های روستایی فرسوده هستند و یا به هر دلیلی که نمی‌توانند در آن خانه سکونت کنند می‌توانند به بنیاد مسکن شهرستان گرگان مراجعه کنند و از تسهیلات ما استفاده کنند و ساختمان جدید و مقاوم استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار