طی دو سال آینده
فرماندار مراوه‌تپه در خصوص احداث بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان گفت: بیمارستان 64 تخت‌خوابی شهرستان مراوه‌تپه در دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۴۸۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 21 August 2017
فرماندار مراوه‌تپه در خصوص احداث بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان گفت: بیمارستان 64 تخت‌خوابی شهرستان مراوه‌تپه در دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیل تاجی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: طی دو سال آینده پروژه بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: شهرستان مراوه‌تپه همچون سایر شهرستان‌ها پروژه‌هایی را در هفته دولت افتتاح خواهیم کرد از جمله می‌توان به گازرسانی، آبرسانی و جاده‌های روستایی جزو برنامه‌های شاخص ما در شهرستان مراوه‌تپه خواهد بود.

* ساخت و ساز بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه بر عهده بنیاد مستضعفان خواهد بود

فرماندار مراوه‌تپه ابراز کرد: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه با همکاری بنیاد مستضعفان با هزینه‌ای بالغ بر 28 میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.

تاجی افزود: مراحل اجرایی پروژه کلنگ‌زنی بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه انجام شده است و امیدواریم در 24 ماه آینده اینن پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی اذعان کرد: ساخت و ساز بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مراوه‌تپه بر عهده بنیاد مستضعفان خواهد بود و تجهیز آن بیمارستان نیز بر عهده وزیر بهداشت است که قول آن را دادند.

* بیش از 85 درصد شهرستان مراوه‌تپه را روستاها تشکیل دادند

فرماندار مراوه‌تپه با بیان اینکه بیش از 85 درصد شهرستان مراوه‌تپه را روستاها تشکیل دادند، یادآور شد: شاخصه‌های ما در راستای ارائه خدمات به روستاییان است.

تاجی با اشاره به اینکه در هفته دولت شاهد بهره‌برداری ساختمان فرمانداری خواهیم بود، خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ای که شاید بیشتر مردم شهرستان مراوه‌تپه در هفته دولت در انتظار آن هستند بیمارستان 64 تختخوابی است که اجرای این پروژه در هفته دولت سال جاری آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام کارهای اجرایی احداث بیمارستان 64 تختخوابی در شهرستان مراوه‌تپه انجام شده است و امیدواریم در بازه زمانی 24 ماه آینده که پیمانکار و کارفرما تعهد کردند و با ما ارائه دادند شاهد بهره‌برداری این پروژه در شهرستان مراوه‌تپه باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار